
Opis
Bycie graczem boli
Dlaczego gry czasem nie wychodzą? Budżety z kosmosu, terminy z piekła, ambicje z tyłka – nie istnieje jedna odpowiedź. Ale istnieje jedna książka. Ta.
W środku znajdziesz odpowiedź na tak zasadnicze pytania jak:
·czemu egzemplarze E.T. na Atari 2600 skończyły zakopane na pustyni jak dowody zbrodni
·jak ludzka chciwość niemal całkowicie pogrążyła markę Tomb Raider
·który projekt konsoli do gier współfinansowała szwedzka mafia
·dlaczego rewolucyjna na pozór konsola o mało co nie doprowadziła do upadku Nintendo
·jakim cudem współtwórcy legendarnych Dooma i Sonica później wypuścili jedne z najgorszych gier w historii.
Przegrani to przegląd spektakularnych gamingowych niepowodzeń i podróż przez najbardziej nieudane konsole i gry od lat osiemdziesiątych aż do współczesności. Zarówno te, których gracze wciąż nie mogą odżałować, jak i te, o których dawno zapomnieli.
Bo historie sukcesów opowiedziano już wielokrotnie. Czas na coś dla wielbicieli porażek.
Przegrani. Legendarne porażki świata gier
"Przegrani" to fascynująca podróż przez historię gier wideo, która odkrywa nie tylko triumfy, ale przede wszystkim legendarne porażki, które na zawsze zmieniły oblicze branży. Michał Pisarski, autor i pasjonat gier, zabiera nas w świat, gdzie niepowodzenia stają się inspiracją do dalszego rozwoju i innowacji.
Dla kogo jest ta książka?
- Miłośnicy gier wideo i kultury gamingowej
- Osoby interesujące się historią branży gier
- Fani literatury faktu i analizy zjawisk społecznych
- Studenci kierunków związanych z mediami i rozrywką
Co zyskasz dzięki tej publikacji?
- Wgląd w historię: Poznaj kluczowe momenty w historii gier, które wpłynęły na ich rozwój.
- Inspiracja: Dowiedz się, jak porażki mogą prowadzić do sukcesów i innowacji w branży.
- Analiza zjawisk: Zrozum, jakie mechanizmy rządzą światem gier i jakie wyzwania stoją przed twórcami.
- Pasjonująca narracja: Ciesz się wciągającą opowieścią, która łączy fakty z emocjami i osobistymi historiami.
Kluczowe tematy i obszary:
- Historia gier wideo
- Porażki i niepowodzenia w branży
- Innowacje i rozwój technologii
- Psychologia graczy i twórców
- Analiza kulturowa gier
O Autorze
Michał Pisarski – autor i pasjonat gier, który z zamiłowaniem bada historię i kulturę gier wideo. Jego prace koncentrują się na analizie zjawisk społecznych związanych z grami oraz ich wpływie na współczesną kulturę.
O Wydawcy
Znak Horyzont – renomowane wydawnictwo, które specjalizuje się w literaturze faktu, oferując czytelnikom książki o wysokiej wartości merytorycznej i ciekawej narracji.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak sp. z o.o.
ul. Tadeusza Kościuszki 37
30-105 Kraków
sekretariat@znak.com.pl
126199500
Szczegóły
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+