
Autor:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Data wydania: 17.09.2014
Typ okładki:miękka okładka
EAN: 9788320821659
Opis
Opis
Trzecie wydanie książki Strategia organizacji zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonał przeglądu głównych koncepcji strategii organizacji, a także przedstawił metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie firmy światowe i polskie. Połączenie doskonałego przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków małych i dużych firm produkcyjnych i usługowych, międzynarodowych i lokalnych, a także komunikatywny język i wartki tok narracji są ogromnymi walorami tej książki. Książka jest obowiązkową lekturą i przewodnikiem dla menedżerów i doradców, słuchaczy studiów podyplomowych, a także studentów wyższych lat studiów zarządzania i ekonomii.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Wawelska 78/22
02-034 Warszawa
handel@pwe.com.pl
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Wawelska 78/22
02-034 Warszawa
handel@pwe.com.pl
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 17.09.2014
Liczba stron: 414
Wymiary: 16x23,5 cm
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Autor:
Tytuł:Strategia organizacji w.3
EAN: 9788320821659
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Nasza cena:46,20 złCena sugerowana przez wydawcę: 64,90 zł
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+
Wysyłamy w 3 dni
Dostawa do księgarni0 zł
Sprawdź koszt dostawy