
Opis
Ten podręcznik jest odpowiedzią na potrzebę paradygmatycznej zmiany – od nauczania w kierunku uczenia się, od metod podających, wykładowych – w kierunku podejścia problemowego i zwiększania zaangażowania studenta.
Celem tej książki jest wspomaganie nauczycieli akademickich w procesie rozwijania kompetencji do nauczania z wykorzystaniem metod, które angażują i rozwijają. Autorzy przedstawili teoretyczne podstawy tego podejścia, a następnie przybliżyli zastosowanie takich metod, jak m.in.: case study, debata oksfordzka, metoda projektów czy design thinking.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
asystent.marketing@pwn.com.pl
22 6954321
Szczegóły
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+