Opis
Pełna humoru i zdumiewających ciekawostek historia z życia borsuczej rodziny
Pewnego dnia podejrzane hałasy budzą borsuczą rodzinę, a ziemia w ich norze niebezpiecznie się trzęsie. Borsuczka Tarmosia nie ma pojęcia, że już wkrótce w jej życiu zajdą duże zmiany – oto do rodzinnej nory wprowadzają się inne zwierzęta. Z przedziwnymi obyczajami i gromadą hałasujących dzieci. Żegnaj spokoju!
Co sprowadza nowych lokatorów do borsuczej nory? Czy Tarmosi i jej rodzinie uda się znaleźć porozumienie z przybyszami? Jak pogodzić odwieczne borsucze porządki z nowymi wyzwaniami?
Poznajcie Tarmosię, dziadka Skjoldura, Mamę Majrę, Tatę Melo, maluchy – Słodziaka Pierwszego i Słodziaka Drugiego. A także wiele, wiele innych barwnych zwierzęcych postaci. Zgłąbcie tajniki borsuczych zwyczajów, w tym słynnej starożytnej sztuki walki borsukjutsu (zwanej także muai borsukai). Uważnych czytelników, czeka miła niespodzianka. Jeśli znacie poprzednią książkę autora pt. „Ambaras” spotkacie wśród bohaterów „Tarmosi” dawnych dobrych znajomych!
Tomasz Samojlik dowcipnie łączy wątki przyrodnicze z opowieścią o problemach lokalowych dzikich mieszkańców Puszczy Białowieskiej, proponując lekką, pełną humoru, mądrą historię o przyjaźni, wspólnocie i otwartości. Opowieść dopełniają nastrojowe ilustracje Ani Grzyb.
Sprzedawane przez nas pliki elektroniczne audiobooków zabezpieczane są kodem zabezpieczającym, popularnie zwanym watermarkiem.
Watermark jest to zabezpieczenie pliku polegające na jego oznaczeniu wewnątrz treści unikalnym ciągiem znaków, co umożliwia wskazanie transakcji Użytkownika. Jest to wygodne dla użytkownika zabezpieczenie nie wymagające instalacji dodatkowego oprogramowania obsługującego taki plik.
Pliki w formacie mp3 można odtworzyć m.in. na:
- komputerach z systemami Windows, iOS,
- telefonach i tabletach z systemami Android, iOS,
- popularnych odtwarzaczach przenośnych (np. iPod).
Szczegóły
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.