
Autor:
Opis
Opis
Presents over 100 sets of questions, or different lenses, for viewing a game's design. Written by one of the world's top game designers, this book describes the deepest and most fundamental principles of game design, demonstrating how tactics used in board, card, and athletic games also work in video games. It provides practical instruction on creating world-class games that will be played again and again. New to this edition: many great examples from new VR and AR platforms as well as examples from modern games such as Uncharted 4 and The Last of Us, Free to Play games, hybrid games, transformational games, and more.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
LOGOS EUROPE
contact@logoseurope.eu
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
LOGOS EUROPE
contact@logoseurope.eu
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 20.08.2019
Liczba stron: 512
Wymiary: 19.1x23.5
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: Taylor & Francis Ltd
Autor:
Tytuł:The Art of Game Design: A Book of Lenses, Third Edition
EAN: 9781138632059
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.