The Happy Brain

  • -10%
 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
54,00 zł 59,90 zł Oszczędzasz 5,90 zł
The Science of Where Happiness Comes From, and Why


'Funny, wise and absolutely fascinating.' - Adam Kay, author of This Is Going to Hurt

Do you want to be happy?

If so - read on.

This book has all the answers*

In The Happy Brain, neuroscientist Dean Burnett delves deep into the inner workings of our minds to explore some fundamental questions about happiness. What does it actually mean to be happy? Where does it come from? And what, really, is the point of it? Forget searching for the secret of happiness through lifestyle fads or cod philosophy - Burnett reveals the often surprising truth behind what make us tick. From whether happiness really begins at home (spoiler alert: yes - sort of) to what love, sex, friendship, wealth, laughter and success actually do to our brains, this book offers a uniquely entertaining insight into what it means to be human.

*Not really. Sorry. But it does have some very interesting questions, and at least the occasional answer.

Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: The Happy Brain
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.