
Opis
„Jeśli "Giver Taker" był albumem modlitw, "The King" jest albumem klątw” - tak o swojej drugiej płycie mówi Anjimile. Kontynuuje na niej zgłębianie, co to znaczy być czarnoskórą osobą transpłciową w Ameryce. Jest także brutalnie szczerą refleksją na temat śmiercionośnego lata 2020 roku. Czerpiąc z wpływów religii, Phillipa Glassa i doświadczeń życiowych, jest efektem rocznej współpracy w Los Angeles ze zdobywcą nagród Grammy i Juno, Shawnem Everettem i wielkim krokiem do przodu dla Anjimile. Większość dźwięków nagranych na "The King" pochodzi z gitary akustycznej i głosu Anjimile uzupełnionych dodatkowymi ścieżkami, które nagrali: Justine Bowe, Brad Allen Williams, Sam Gendel i James Krivcheni (Big Thief).
"The King" jest głęboko przesiąknięty chaosem, żalem i wściekłością bycia Czarnym w Ameryce. Anjimile mówi: "Pod koniec dnia mogę czuć się beznadziejnie, ale nie czuję się samotna. Nie czuję się samotna w moim czarnym gniewie, moim cierpieniu, mojej depresji. Jest coś świętego w byciu częścią tej tradycji czarnoskórych artystów". Do jej poznawania zaprasza "The King".
"The King" prezentuje idealne połączenie liryzmu i muzykalności Anjimile z siłą genialnej produkcji Shawna Everetta. Przed sesją Everett zabrał Anjimile do różnych muzeów i kazał wybrać obrazy reprezentujące każdy utwór na albumie. Intencjonalność Everetta jest widoczna w jego działaniu - w genialnych pomysłach takich jak użycie jednego instrumentu na cały album w celu uzyskania jedności brzmieniowej, nagranie kilku utworów w każdej tonacji przed wybraniem ostatecznej wersji, czy wreszcie stworzenie niesamowitych efektów poprzez zakrycie mikrofonu prezerwatywą przed zanurzeniem go w wodzie i skierowaniem w jego stronę głośnika czy stukanie dłońmi w pudło gitary akustycznej przez Jamesa Krivchenia w utworze „Black Hole”, dodając dodatkową warstwę zapadającą w pamięć temu eterycznego utworowi.
Anjimile działa na scenie muzyki niezależnej od ponad dziesięciu lat, po raz pierwszy występując na scenie w Bostonie, podczas studiów na Northeastern University jako student branży muzycznej. Anjimile nagrywała muzykę samodzielnie zdobywając uznanie gdy zgłoszenie do konkursu NPR Tiny Desk Concert 2018 zostało uznane za najlepsze w Bostonie. W 2019 roku ukazał się album "Giver Taker", który był uwielbiany przez krytyków – magazyn Rolling Stone uznał go za jeden z 50 najlepszych albumów 2020 roku! Od czasu wydania "Giver Taker" Anjimile testowała nowy materiał w trasie, występując jako support przed takimi artystami jak Jose Gonzalez, Tune-Yards i Hurray for the Riff Raff.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
SONIC DISTRIBUTION D. GÓRKA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
MŚCISŁAWSKA 6
01-647 warszawa
sales@sonicrecords.pl
605654000
Szczegóły
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.































