Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline
Opis

Opis

"Ryzykowne!", "Skazane na porażkę!", "To na pewno się nie przyjmie!"

A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu… Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski!

Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?

Tworzenie modeli biznesowych – Podręcznik wizjonera


Odkryj tajniki innowacyjnych modeli biznesowych, które zrewolucjonizowały rynek! "Tworzenie modeli biznesowych" to nie tylko podręcznik, ale przewodnik dla każdego, kto pragnie zrozumieć, jak odważne pomysły mogą przekształcić się w przełomowe rozwiązania. Autorzy, Alexander Osterwalder i Yves Pigneur, prowadzą czytelników przez świat nowatorskich koncepcji, które zmieniają oblicze biznesu.



Dla kogo jest ta książka?


  • Menedżerowie i liderzy biznesowi
  • Przedsiębiorcy i startupowcy
  • Studenci kierunków związanych z zarządzaniem i przedsiębiorczością
  • Osoby zainteresowane innowacjami i nowymi technologiami


Co zyskasz dzięki tej publikacji?


  • Praktyczne narzędzia do tworzenia i wdrażania modeli biznesowych
  • Wgląd w mechanizmy sukcesu innowacyjnych rozwiązań
  • Umiejętność analizy i oceny potencjału różnych modeli biznesowych
  • Inspirację do myślenia poza utartymi schematami


Kluczowe tematy i obszary


  • Innowacyjne modele biznesowe
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Strategie wdrażania innowacji
  • Przykłady udanych i nieudanych modeli biznesowych


O Autorach

Alexander Osterwalder i Yves Pigneur to uznani eksperci w dziedzinie innowacji i modeli biznesowych. Ich prace są szeroko cytowane i stosowane w praktyce przez menedżerów na całym świecie. Dzięki ich doświadczeniu i wiedzy, czytelnicy zyskują dostęp do sprawdzonych metod i narzędzi.



O Wydawcy

One Press, część grupy Helion, to wydawnictwo specjalizujące się w literaturze biznesowej i technologicznej. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, oferuje publikacje, które są nie tylko merytoryczne, ale także praktyczne i dostosowane do potrzeb współczesnych czytelników.



Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
HELION S.A.
Kościuszk 1C
44-100 Gliwice
gpsr@grupahelion.pl
322309863
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:51,50 zł

Cena sugerowana przez wydawcę: 79,00 zł

Wysyłamy w 5-7 dni
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy

Inni kupili również

  • Inne książki tego autora > Yves Pigneur, Alexander Osterwalder

  • accessible