
Autor:
Wydawca: Routledge
Data wydania: 18.05.2001
Seria: Routledge Classics
Typ okładki:miękka okładka
EAN: 9780415253970
Opis
Opis
When Marshall McLuhan first coined the phrases "global village" and "the medium is the message" in 1964, no-one could have predicted today's information-dependent planet. No-one, that is, except for a handful of science fiction writers and Marshall McLuhan. Understanding Media was written twenty years before the PC revolution and thirty years before the rise of the Internet. Yet McLuhan's insights into our engagement with a variety of media led to a complete rethinking of our entire society. He believed that the message of electronic media foretold the end of humanity as it was known. In 1964, this looked like the paranoid babblings of a madman. In our twenty-first century digital world, the madman looks quite sane. Understanding Media: the most important book ever written on communication. Ignore its message at your peril.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
LOGOS EUROPE
contact@logoseurope.eu
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
LOGOS EUROPE
contact@logoseurope.eu
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 18.05.2001
Wymiary: 198 x 129 mm
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: Routledge
Autor:
Seria: Routledge Classics
Tytuł:Understanding Media: The Extension of Man
EAN: 9780415253970
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Nasza cena:63,90 złCena katalogowa dostawcy: 90,90 zł
- 1
Wysyłamy w 24h
Dostawa do księgarni0 zł
Sprawdź koszt dostawy
Seria
Wybrano4 produkty




Łączna kwota:
373,66 zł
Wysyłamy w 24h