
Opis
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowano i który warto stosować tworząc zarówno treści marketingowe w mediach społecznościowych, jak i kreując kampanie społeczne.
„Viral” to pierwsza na polskim rynku książka ukazująca zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści i motywy kierujące ludźmi, by przekazywać je dalej. Autor rozbija na czynniki pierwsze wirusowość treści, posługując się badaniami m.in. Dana i Chipa Heatha, Johana Bergera oraz nową dziedziną zwaną kartografią kulturową. Z lektury dowiesz się jak tworzyć treści, które poniosą idee, produkty i rozwiązania, zdecydowanie dalej.
Interesujące, praktyczne i niezbędne źródło wiedzy dla marketingowców – w szczególności zajmujących się content marketingiem – specjalistów social media, pracowników kreatywnych, copywriterów, blogerów.
Piotr Bucki precyzyjnie analizuje czynniki, które motywują nas do udostępniania treści w internecie, a także podaje gotowy przepis na to, by samemu tworzyć teksty, reklamy czy posty na FB, którymi nasi odbiorcy będą chcieli spontanicznie się podzielić.
Janina Bąk
Autor ma dar opowiadania historii. Naukowe odkrycia z dziedziny psychologii poznawczej czy socjologii przedstawia w lekkiej formie i nawet rozdziały nazwane „Funkcja tożsamościowo-twórcza treści” chcemy zaraz opowiedzieć znajomym. A o to chyba w viralu chodzi, prawda?
Paweł Tkaczyk
Oto krótka instrukcja czytania: Piotr pędzi i wymaga uważności, utrzymaj zatem skupienie. Czytaj przypisy, tutaj rozgrywa się bardzo wiele treści. Baw się co najmniej tak dobrze jak ja, a potem polecaj książkę dalej. Ja będę to robił. Ba, postaram się robić to wirusowymi metodami. Wszak teraz wiem jak.
Rafał Żak
VIRAL – Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
„Viral” to pionierska publikacja na polskim rynku, która odkrywa tajemnice błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści. Książka ta dostarcza nie tylko wiedzy, ale także praktycznych narzędzi do tworzenia treści, które mają potencjał, by stać się wirusowe.
Dla kogo jest ta książka?
- Marketingowcy
- Specjaliści ds. content marketingu
- Pracownicy social media
- Osoby zajmujące się kampaniami społecznymi
- Studenci kierunków związanych z marketingiem i komunikacją
Co zyskasz dzięki tej publikacji?
- Praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia wirusowych treści
- Znajomość algorytmu wirusowości treści
- Umiejętność angażowania odbiorców i zachęcania ich do dzielenia się treściami
- Wgląd w badania i teorie dotyczące rozprzestrzeniania się informacji
- Inspiracje do tworzenia skutecznych kampanii marketingowych
Kluczowe tematy i obszary
- Wirusowość treści
- Algorytmy rozprzestrzeniania informacji
- Kartografia kulturowa
- Przykłady miejskich legend i wirusowych memów
- Badania Dana i Chipa Heatha oraz Johana Bergera
O Wydawcy
Wydawnictwo Naukowe PWN to renomowany wydawca, który od lat dostarcza wysokiej jakości publikacje naukowe i popularnonaukowe. Specjalizuje się w literaturze z zakresu nauk społecznych, humanistycznych oraz biznesowych, co czyni go wiarygodnym źródłem wiedzy dla profesjonalistów i studentów.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
asystent.marketing@pwn.com.pl
22 6954321
Szczegóły
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+