Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline

Wprowadzenie do projektowania przestrzennego. Zasady, procesy i projekty

Wydawca: d2d.pl
Data wydania: 15.11.2021
Typ okładki:miękka okładka
EAN: 9788395901621
Opis

Opis

Pisanie na klawiaturze, poruszanie myszką lub rysikiem to jedyne wrażenia dotykowe, jakich doświadcza wielu projektantów w dzisiejszym cyfrowym świecie. Wprowadzenie do projektowania przestrzennego zachęca do zmiany tego trendu, dostarczając studentom niezbędnej wiedzy na temat zasad projektowania przestrzennego. Do tego celu wykorzystuje analizę rysunków i tworzenie modeli. Każdy z czterech projektów opisanych w książce – będących wynikiem serii eksperymentów edukacyjnych – został tak opracowany, aby skupić się na najważniejszych pojęciach: skali, proporcji, równowadze, rytmie, akcentowaniu i harmonii. Projekt Mas­ka wykorzystuje kontrast jako sposób na wzmocnienie komunikacji; Symbole z drutu przenoszą graficzną linię ciągłą z dwóch do trzech wymiarów; Papierowe jedzenie łączy teksturę i kolor z uproszczonymi kształtami w trójwymiarowych reprezentacjach produktów spożywczych; projekt Akrylowe ptaki wykorzystuje nakładające się płaszczyzny, aby uchwycić objętość i przestrzeń modelowanego obiektu. Każdy projekt omówiony w tej książce – pierwszej tego rodzaju, skierowanej do studentów wzornic­twa i sztuki – pozwala zrozumieć i zastosować w praktyce zasady projektowania przestrzennego.



Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
d2d.pl s.c. Elżbieta Totoń, Robert Oleś
ul. Sienkiewicza 9/14
30-033 Kraków
info@d2d.pl
+48 12 432 0850
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:43,50 złCena sugerowana przez wydawcę: 54,00 zł
Wysyłamy w 24h
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy

Inni kupili również