Z Zakopanego na Stag Lane

 

Dostępność:

Wysyłamy w 24h

Wysyłamy w 24h – to znaczy, że taki produkt mamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze (1 dzień roboczy) od momentu złożenia zamówienia. Jeśli jednak zamówisz większą ilość takiego produktu, może się okazać, że nie mamy aż tylu egzemplarzy dostępnych 24h i będziesz musiał poczekać na niego dłużej niż 24h, o czym poinformujemy Cię w osobnym e-mailu.

Zamówienia:0 - 69,99 PLN>69,99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)4.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)4.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
49,50 zł 59,90 zł Oszczędzasz 10,40 zł
Wspomnienia konstruktora samolotów PZL-23 Karaś i PZL-46 SUM, współpracownika brytyjskich wytwórni lotniczych Westland, de Havilland i Hawker Siddeley.


Karasie A zaczęły wchodzić do użytku w jednostkach w połowie 1936 r., ale już pod koniec roku zaczęto je zastępować Karasiem B, wersję wcześniejszą zaś zaczęto przesuwać do szkolnictwa.

Jeśli chodzi o projekt następcy Karasia, to myślałem przede wszystkim o skasowaniu podkadłubowej kołyski, której opór zmniejszał wyczyny (osiągi) samolotu, a poza tym zawsze wydawało mi się, że dla tego typu samolotu wystarczy załoga składająca się z dwóch osób. Nasze władze lotnicze trzymały się jednak uparcie trzyosobowej załogi, Hirszbandt zaś celownika, pozostało mi więc przyjęcie rozwiązania kompromisowego: na czas lotu kołyska miała być schowana, wysuwać miano ją jedynie na krótki czas podczas nalotu na cel. […]
fragment książki

Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Z Zakopanego na Stag Lane
Twoja ocena
Ocena ogólna