Zrozumieć marketing. Wydanie 2 (e-book)

  • e-book
  • Autorzy: Marek Piasek, Artur Jabłoński
  • Kategorie: E-booki / biznes / marketing
  • Wydawca: OnePress
  • Formaty:
    pdf

    PDF – książka elektroniczna w formacie PDF. Plik ten można odczytać na następujących urządzeniach: komputerze, tablecie, smartphonie po zainstalowaniu odpowiedniego programu do obsługi tego rodzaju plików (np. Adobe Reader). Po zakupie książki elektronicznej, plik jest udostępniany do pobrania na koncie Klienta w sekcji Wirtualna półka.

  • EAN: 9788328397255
  • Data wydania: 2022-06-15
    Jest to data ukazania się towaru w danej wersji na rynku
 
Produkt do pobrania

Produkt do pobrania – dotyczy produktów cyfrowych. Produkt cyfrowy jest dostępny poprzez Wirtualną Półkę, do której dostęp posiada każdy zarejestrowany Użytkownik sklepu internetowego swiatksiazki.pl. Produkt cyfrowy staje się dostępny równocześnie wraz z momentem wykonania płatności za zamówienie zawierające dany produkt.

53,50 zł 59,00 zł Oszczędzasz 5,50 zł

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!

Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.

Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.

Dowiedz się, jak:

  • Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
  • Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
  • Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
  • Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)

Sprzedawane przez nas książki elektroniczne zabezpieczane są kodem zabezpieczającym, popularnie zwanym watermarkiem.

Watermark jest to zabezpieczenie pliku polegające na jego oznaczeniu wewnątrz treści unikalnym ciągiem znaków, co umożliwia wskazanie transakcji Użytkownika. Jest to wygodne dla użytkownika zabezpieczenie nie wymagające instalacji dodatkowego oprogramowania obsługującego taki plik.

Przykładowe e-czytniki z funkcją e-papieru obsługujące sprzedawane przez nas pliki: np. PocketBook, Kindle, Onyx, Nook, eClicto.

Przykładowe programy obsługujące sprzedawane przez nas pliki:

  • tablety: iPad, tablety z systemem Android czy Windows; oprogramowanie: iBooks – iPad; Amazon – Kindle; Moon + Reader, FBReader, Aldiko
  • smartphony, oprogramowanie iBooks – iPad; Amazon – Kindle; Moon + Reader, FBReader, Aldiko
  • komputery: Calibre, Adobe Digital Edition, FBReader, Amazon Kindle.
Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Zrozumieć marketing. Wydanie 2 (e-book)
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.