
Opis
Wartościowy pracownik ... jak go znaleźć, zaprosić do współpracy, zatrudnić i zatrzymać w organizacji?
Podstawowe założenie tej książki jest bardzo proste: jej autorzy chcą Ci dostarczyć maksimum wiedzy, praktycznych porad i wskazówek. Dzięki nim będziesz w stanie nie tylko uruchomić działania z zakresu employer brandingu (EB), ale także zadbać o ich dopasowanie do grupy docelowej, skuteczność i regularny monitoring wyników (a tego na pewno oczekuje zarząd!). Przyznaj, to nie teorii potrzeba osobie budującej wizerunek pracodawcy ... tę można zdobyć dość prosto, wystarczy sięgnąć po odpowiednie artykuły czy opasłe tomy literatury branżowej ... a konkretnych rad, inspiracji i gotowych do wdrożenia rozwiązań. Ich bogaty i przetestowany zestaw zawarli w tej książce Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, oboje bowiem mają za sobą setki efektywnych projektów EB.
Ten podręcznik to swojego rodzaju zapis dobrych praktyk osobiście sprawdzonych przez autorów w działaniu, uzupełniony garścią prawdziwych przykładów z rynku EB. Poznasz je dzięki uprzejmości dwudziestu ośmiu ekspertów, którzy zgodzili się podzielić własnymi doświadczeniami. W trakcie lektury przejdziesz krok po kroku przez ścieżkę talentu i poznasz od podstaw procesy z zakresu EB - opracowanie strategii projektu, jego marketing i content marketing, potencjalną współpracę z uczelniami i innymi podmiotami wspierającymi poszukiwanie talentów czy ocenę wyników projektu. Brzmi ciekawie? Nie zwlekaj zatem i ruszaj razem z autorami w fascynującą podróż przez zakamarki wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu!
Employer Branding – Praktyczny podręcznik do budowania wizerunku pracodawcy
„Employer Branding. Praktyczny podręcznik” to nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie skutecznie przyciągać, zatrudniać i zatrzymywać wartościowych pracowników. Autorzy, Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, dzielą się swoimi doświadczeniami oraz sprawdzonymi metodami, które pomogą Ci w budowaniu silnej marki pracodawcy.
Dla kogo jest ta książka?
- Menadżerowie HR i rekruterzy
- Właściciele firm i przedsiębiorcy
- Specjaliści ds. marketingu i komunikacji
- Osoby odpowiedzialne za rozwój organizacji
- Studenci kierunków związanych z zarządzaniem i HR
Co zyskasz dzięki tej publikacji?
- Praktyczne porady dotyczące wdrażania działań z zakresu employer brandingu
- Inspiracje do tworzenia skutecznych strategii rekrutacyjnych
- Wskazówki dotyczące monitorowania wyników działań EB
- Przykłady dobrych praktyk zrealizowanych przez ekspertów
- Umiejętność dostosowywania działań do specyfiki grupy docelowej
Kluczowe tematy i obszary
- Budowanie wizerunku pracodawcy
- Strategie rekrutacyjne
- Monitorowanie efektywności działań EB
- Praktyczne przykłady i case studies
- Dostosowanie działań do potrzeb rynku pracy
O Autorach
Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski to doświadczeni specjaliści w dziedzinie employer brandingu, którzy zrealizowali setki efektywnych projektów. Ich wiedza i praktyczne podejście do tematu sprawiają, że książka jest nie tylko teoretycznym opracowaniem, ale także praktycznym przewodnikiem.
O Wydawcy
OnePress to renomowane wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach z zakresu biznesu, marketingu i rozwoju osobistego. Dzięki starannie dobranym autorom i wysokiej jakości treści, OnePress dostarcza czytelnikom wartościowe materiały, które wspierają ich rozwój zawodowy.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
gpsr@grupahelion.pl
(32) 230-98-63
Szczegóły
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+