
Autor:
Opis
Opis
Podręcznik "Handel międzynarodowy" prezentuje podstawowe standardy międzynarodowego obrotu gospodarczego. Książka koncentruje się na analizie regulacji układów handlowych: globalnych i regionalnych, polityce handlowej superpotęg ekonomicznych, takich jak Stany Zjednoczone, Unia Europejska, Japonia czy Chiny, oraz szczegółowo przedstawia problematykę kontroli importu i eksportu, kładąc szczególny nacisk na zagadnienia dotyczące:
zabezpieczeń przed szkodą wyrządzoną przez wolną konkurencję,
regulacji antydumpingowych i regulacji handlu subsydiowanego,
środków odwetowych za nieprzestrzeganie postanowień układów i umów handlowych.
Czwarte wydanie zostało uaktualnione i poszerzone, zwłaszcza w częściach dotyczących polityki handlowej. Autor analizuje przyczyny najpoważniejszych sporów handlowych, a w szczególności stara się odpowiedzieć na pytanie, czy transformacje priorytetów Stanów Zjednoczonych za prezydentury Donalda Trumpa uzasadniają tezę, że mamy do czynienia z „nowa erą" w handlu międzynarodowym. Czy założenie, że interesy ekonomiczne Ameryki mają pierwszoplanowe znaczenie, oznacza, że handel strategiczny, prowadzony z perspektywy korzyści jednego kraju, zastępuje handel globalny?
Książka może stanowić użyteczną lekturę uzupełniającą dla biznesmana projektującego wejście w kontakty handlowe z zachodnimi partnerami, urzędnika polskich ministerstw czy banków negocjujących lub zamierzających negocjować umowy handlowe czy finansowe, lub po prostu dla zwykłego Czytelnika zamierzającego dowiedzieć się więcej o świecie biznesu i handlu.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
dok@beck.pl
22 311 22 22
zabezpieczeń przed szkodą wyrządzoną przez wolną konkurencję,
regulacji antydumpingowych i regulacji handlu subsydiowanego,
środków odwetowych za nieprzestrzeganie postanowień układów i umów handlowych.
Czwarte wydanie zostało uaktualnione i poszerzone, zwłaszcza w częściach dotyczących polityki handlowej. Autor analizuje przyczyny najpoważniejszych sporów handlowych, a w szczególności stara się odpowiedzieć na pytanie, czy transformacje priorytetów Stanów Zjednoczonych za prezydentury Donalda Trumpa uzasadniają tezę, że mamy do czynienia z „nowa erą" w handlu międzynarodowym. Czy założenie, że interesy ekonomiczne Ameryki mają pierwszoplanowe znaczenie, oznacza, że handel strategiczny, prowadzony z perspektywy korzyści jednego kraju, zastępuje handel globalny?
Książka może stanowić użyteczną lekturę uzupełniającą dla biznesmana projektującego wejście w kontakty handlowe z zachodnimi partnerami, urzędnika polskich ministerstw czy banków negocjujących lub zamierzających negocjować umowy handlowe czy finansowe, lub po prostu dla zwykłego Czytelnika zamierzającego dowiedzieć się więcej o świecie biznesu i handlu.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
dok@beck.pl
22 311 22 22
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 01.01.2022
Liczba stron: 339
Wymiary: 14.5x20.5cm
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: C.H. Beck
Autor:
Tytuł:Handel międzynarodowy
Kategorie:
EAN: 9788381581356
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Nasza cena:69,30 złCena sugerowana przez wydawcę: 79,00 zł
Produkt niedostępny
Dostawa do księgarni0 zł
Sprawdź koszt dostawy