Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline
Opis

Opis

Przyjaźń to najwspanialsza przygoda, zwłaszcza gdy łączy się ją ze wspólną pasją do HOBBY HORSINGU!

Nowa seria dla dzieci, które kochają konie, przygody i emocjonujące opowieści. Odkryjcie sekrety fascynującej aktywności jaką jest hobby horsing!

Asia zawsze marzyła o prawdziwej przyjaźni, ale w nowej szkole czuje się zagubiona. Wszystko się zmienia, gdy poznaje Zosię, Kasię i Martę, a wraz z nimi – fascynujący świat hobby horsingu! Dziewczynki wspólnie trenują, biorą udział w ekscytujących zawodach i mierzą się z trudnościami, które wystawią ich relację na niejedną próbę. Czy Asi uda się przekonać rówieśników, że hobby horsing to coś więcej niż zwykła zabawa? Czy znajdzie w sobie odwagę, by stanąć w obronie tego, co kocha?

„Hobby horsing, czyli przyjaźń w galopie” to inspirująca seria o przyjaźni, odwadze w spełnianiu swoich marzeń i odkrywaniu, że nie ma przeszkody nie do pokonania.

Sprzedawane przez nas książki elektroniczne zabezpieczane są kodem zabezpieczającym, popularnie zwanym watermarkiem.

Watermark jest to zabezpieczenie pliku polegające na jego oznaczeniu wewnątrz treści unikalnym ciągiem znaków, co umożliwia wskazanie transakcji Użytkownika. Jest to wygodne dla użytkownika zabezpieczenie nie wymagające instalacji dodatkowego oprogramowania obsługującego taki plik.

Przykładowe e-czytniki z funkcją e-papieru obsługujące sprzedawane przez nas pliki: np. PocketBook, Kindle, Onyx, Nook, eClicto.

Przykładowe programy obsługujące sprzedawane przez nas pliki:

  • tablety: iPad, tablety z systemem Android czy Windows; oprogramowanie: iBooks – iPad; Amazon – Kindle; Moon + Reader, FBReader, Aldiko
  • smartphony, oprogramowanie iBooks – iPad; Amazon – Kindle; Moon + Reader, FBReader, Aldiko
  • komputery: Calibre, Adobe Digital Edition, FBReader, Amazon Kindle.
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.