
Opis
„Przedmiotem tej książki nie są sugestie i pomysły na model biznesowy. Istnieje już wiele publikacji na ten temat. Zakładam, że tę wiedzę już masz, a teraz celujesz w coś więcej – w stworzenie firmy wyjątkowej, ponadczasowej. W jej nieustanne ulepszanie i pomnażanie zysków. Zadowoleni pracownicy, profesjonalna organizacja i dbałość o doświadczenia klienta mają ogromny wpływ na wartość przedsiębiorstwa. To fundament, na którym możesz oprzeć każdy biznes”.
– Krystian Pluciak, autor Księgi dobrych praktyk
„Mało kto interesuje się metodami zarządzania i tym, co mają do powiedzenia właściciele odnoszących sukcesy małych firm – czyli zwyczajni, zatrudniający 100 lub 200 osób przedsiębiorcy z sąsiedztwa. W biznesie odnieśli sukces jakich mało. Miliony ludzi pragną znaleźć się na ich miejscu. Krystian spotkał się właśnie z takimi przedsiębiorcami i każdego z nich dokładnie wypytał o dobre praktyki w ich firmach. Z każdej rozmowy Czytelnik wyciągnie lekcję dla siebie”.
– Kamil Cebulski, przedsiębiorca
Księga dobrych praktyk najlepiej zorganizowanych polskich firm
Odkryj sekrety sukcesu polskich przedsiębiorców, którzy stworzyli wyjątkowe firmy. "Księga dobrych praktyk" to zbiór inspirujących wywiadów z liderami biznesu, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i przemyśleniami na temat budowania wartościowych organizacji.
Dla kogo jest ta książka?
- Przedsiębiorcy i właściciele firm
- Menadżerowie i liderzy zespołów
- Osoby planujące założenie własnego biznesu
- Studenci kierunków związanych z zarządzaniem i przedsiębiorczością
- Każdy, kto pragnie rozwijać swoje umiejętności w zakresie zarządzania
Co zyskasz dzięki tej publikacji?
- Praktyczną wiedzę na temat budowania wyjątkowych firm
- Inspirację do wprowadzania innowacji w swoim biznesie
- Wgląd w doświadczenia i strategie sukcesu polskich liderów
- Umiejętność tworzenia zadowolenia wśród pracowników i klientów
- Przykłady dobrych praktyk, które można wdrożyć w swojej organizacji
Kluczowe tematy i obszary
- Budowanie wartościowych organizacji
- Praktyki zarządzania i organizacji pracy
- Doświadczenia klientów i ich wpływ na sukces firmy
- Motywacja i zadowolenie pracowników
- Innowacje w polskim biznesie
O Autorze
Krystian Pluciak to doświadczony przedsiębiorca i autor, który z pasją dzieli się swoją wiedzą na temat budowania wyjątkowych firm. Jego doświadczenie w sektorze prywatnym oraz umiejętność dostrzegania kluczowych elementów sukcesu sprawiają, że jest cenionym ekspertem w dziedzinie zarządzania.
O Wydawcy
Fijorr to wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach z zakresu biznesu i zarządzania. Dzięki starannie dobranym tytułom, Fijorr wspiera rozwój przedsiębiorczości w Polsce, oferując czytelnikom wartościowe materiały edukacyjne.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Freedom Publishing Sp. z o.o.
Plac Solny 14/3
50-062 Wrocław
info@wydawnictwofp.pl
667560699
Szczegóły
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6






























