Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline

Media publiczne w erze posttelewizyjnej

Wydawca: Poltext
Data wydania: 13.09.2024
Typ okładki:miękka okładka
EAN: 9788381756518
Opis

Opis

Media posttelewizyjne są wynikiem ewolucji modeli dystrybucji treści – od tradycyjnych, scentralizowanych do bardziej zróżnicowanych. W nowym medialnym ładzie twórcy i konsumenci treści mają większą kontrolę nad tym, co oglądają, czego słuchają i w jaki sposób się komunikują, a to z kolei prowadzi do większej różnorodności i kreatywności.

Monografia dotyczy funkcjonowania sektora publicznych mediów w dobie przełomowych zmian, głównie technologicznych. W pierwszej i drugiej części autor omawia istotne zjawiska i procesy kształtujące kontekst społeczny, polityczny, a przede wszystkim technologiczny, w jakim rozwijają się obecnie media. Część trzecia została poświęcona badaniom nad korzystaniem z mediów i ich konsumpcją w nowym kontekście kulturowym i technologicznym. Część czwarta i piąta charakteryzuje funkcjonowanie organizacji nadawców publicznych w nowym krajobrazie technologicznym i kulturowym. Autor omówił również kwestie regulacyjne, organizacyjno-prawne, a także mechanizmy finansowania nadawców publicznych. W ostatniej części zarysowuje możliwe scenariusze przyszłości mediów publicznych.

Książka przynosi odpowiedź na pytania:

  • Jakie wyzwania technologiczne i finansowe stoją przed sektorem publicznych mediów?
  • Jak nadawcy publiczni dostosowują się do zmieniających się preferencji i zachowań odbiorców?
  • Jakie są najlepsze praktyki dotyczące finansowania i zarządzania mediami publicznymi, zwłaszcza zmianą technologiczną?
  • Jak media publiczne mogą zapewnić obiektywność, niezależność i różnorodność informacji w erze fake newsów i dezinformacji?
  • Czy i jak mediom publicznym uda się zdobyć i utrzymać zaufanie społeczne?
  • Jak sektor publicznych mediów może wykorzystać nowe technologie do poprawy swojej oferty, pozycji rynkowej i rozszerzenia zasięgu?

Media publiczne w erze posttelewizyjnej – Nowe wyzwania i możliwości


Monografia "Media publiczne w erze posttelewizyjnej" autorstwa Stanisława Jędrzejewskiego to dogłębna analiza ewolucji mediów w kontekście dynamicznych zmian technologicznych i kulturowych. Książka bada, jak nowoczesne modele dystrybucji treści wpływają na sposób, w jaki konsumenci i twórcy mediów współdziałają, oferując nowe perspektywy na różnorodność i kreatywność w sferze publicznych mediów.



Dla kogo jest ta książka?


  • Studenci i badacze mediów oraz komunikacji
  • Profesjonaliści z branży medialnej i technologicznej
  • Osoby zainteresowane wpływem technologii na kulturę i społeczeństwo
  • Miłośnicy literatury faktu i analizy społecznej


Co zyskasz dzięki tej publikacji?


  • Wgląd w zmiany w sektorze publicznych mediów w erze posttelewizyjnej
  • Znajomość kluczowych zjawisk i procesów kształtujących nowy krajobraz medialny
  • Analizę regulacji i organizacji nadawców publicznych w kontekście technologicznym
  • Praktyczne zrozumienie konsumpcji mediów w nowym kontekście kulturowym


Kluczowe tematy i obszary


  • Ewolucja modeli dystrybucji treści
  • Rola technologii w kształtowaniu mediów
  • Regulacje i organizacja publicznych nadawców
  • Konsumpcja mediów w erze cyfrowej
  • Różnorodność i kreatywność w mediach


O Autorze

Stanisław Jędrzejewski to uznany ekspert w dziedzinie mediów i komunikacji, który w swoich pracach koncentruje się na wpływie technologii na społeczeństwo oraz ewolucji mediów w kontekście kulturowym. Jego analizy są cenione zarówno w środowisku akademickim, jak i w branży medialnej.



O Wydawcy

Poltext to renomowane wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach z zakresu mediów, komunikacji oraz literatury faktu. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, Poltext dostarcza czytelnikom wartościowe i aktualne treści, które angażują i inspirują do refleksji.



Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
handlowy@mtbiznes.pl
665055813
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:65,71 złCena sugerowana przez wydawcę: 82,90 zł
Wysyłamy w 24h
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy

Inni kupili również

  • accessible