
Autor:
Opis
Opis
"Książkę Mirosława Filiciaka można czytać w sposób co najmniej dwojaki. Po pierwsze jako pogłębioną analizę relacji zachodzących dziś pomiędzy mediami, jako refleksję na temat sposobów ich używania przez odbiorców oraz kulturowych i społecznych konsekwencji przeobrażeń, jakim ulega system medialny. Po drugie jako tekst zawierający propozycję znaczącej korekty w sposobie uprawiania nauk humanistycznych, propozycję detronizującą tekst jako podstawowy przedmiot analiz na rzecz przyglądania się społecznym praktykom, technologiom, działaniom aktorów jako czynnikom odpowiedzialnym za formowanie się określonego porządku społecznego i kulturowego".
prof. Marek Krajewski
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
kaziki.pl Kazimierz Świetlikowski
Kartuska 47/5
80-141 Gdańsk
redakcja@wnkatedra.pl
505991652
prof. Marek Krajewski
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
kaziki.pl Kazimierz Świetlikowski
Kartuska 47/5
80-141 Gdańsk
redakcja@wnkatedra.pl
505991652
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 28.08.2013
Liczba stron: 315
Wymiary: 12.0 x 19.5 cm
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Katedra
Autor:
Tytuł:Media, wersja beta
EAN: 9788363434090
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Nasza cena:29,00 złCena sugerowana przez wydawcę: 35,00 zł
Produkt niedostępny
Dostawa do księgarni0 zł
Sprawdź koszt dostawy