
Autor:
Opis
Opis
Ciągle słyszysz, że opowieści są najnowszym i najlepszym narzędziem biznesowym. Dzięki historiom możesz zrobić wszystko – od pomagania liderom w lepszej komunikacji po motywowanie zespołów sprzedażowych i pozyskiwanie klientów.
Zastanawiasz się jednak, które historie pomogą Ci zrealizować cel i w jaki sposób je opowiedzieć?
Kindra Hall, profesjonalna mówczyni i znana na całym świecie autorka opowieści, ujawnia cztery rodzaje historii, dzięki którym możesz się wyróżnić, oczarować słuchaczy i podnieść swoją przemowę na wyższy poziom. Autorka Potęgi opowieści opisuje:
– opowieść o produkcie, dzięki której przekonasz klientów, że potrzebują tego, co im oferujesz;
– opowieść o założycielu, którą przekonasz inwestorów i klientów, że twoja organizacja jest warta inwestycji;
– opowieść o idei, za pomocą której zjednoczysz i zainspirujesz pracowników oraz klientów wewnętrznych;
– opowieść klienta, którą sprawisz, że osoby korzystające z twojego produktu lub usługi będą mogły się podzielić z innymi swoimi autentycznymi doświadczeniami.
Odpowiednie opowiadanie tych historii jest prostą i dostępną umiejętnością, którą każdy może rozwinąć. Opisując konkretne sytuacje i profile firm, a także przytaczając anegdoty poparte badaniami naukowymi, Hall przedstawia opowiadanie historii jako niewykorzystany talent, który oddziela dobrych od najlepszych w biznesie. Autorka podaje konkretne kroki, które czytelnicy mogą przejść, by odnaleźć, ułożyć i wykorzystać historie, które już mają, a których po prostu nie opowiadają.
Każda osoba, każda organizacja ma do dyspozycji co najmniej cztery rodzaje historii. Czy opowiesz swoje?
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Wydawnictwo Aktywa Sp. z o.o.
Gajowa 103
33-395 Chełmiec
biuro@wydawnictwoaktywa.pl
531158474
Zastanawiasz się jednak, które historie pomogą Ci zrealizować cel i w jaki sposób je opowiedzieć?
Kindra Hall, profesjonalna mówczyni i znana na całym świecie autorka opowieści, ujawnia cztery rodzaje historii, dzięki którym możesz się wyróżnić, oczarować słuchaczy i podnieść swoją przemowę na wyższy poziom. Autorka Potęgi opowieści opisuje:
– opowieść o produkcie, dzięki której przekonasz klientów, że potrzebują tego, co im oferujesz;
– opowieść o założycielu, którą przekonasz inwestorów i klientów, że twoja organizacja jest warta inwestycji;
– opowieść o idei, za pomocą której zjednoczysz i zainspirujesz pracowników oraz klientów wewnętrznych;
– opowieść klienta, którą sprawisz, że osoby korzystające z twojego produktu lub usługi będą mogły się podzielić z innymi swoimi autentycznymi doświadczeniami.
Odpowiednie opowiadanie tych historii jest prostą i dostępną umiejętnością, którą każdy może rozwinąć. Opisując konkretne sytuacje i profile firm, a także przytaczając anegdoty poparte badaniami naukowymi, Hall przedstawia opowiadanie historii jako niewykorzystany talent, który oddziela dobrych od najlepszych w biznesie. Autorka podaje konkretne kroki, które czytelnicy mogą przejść, by odnaleźć, ułożyć i wykorzystać historie, które już mają, a których po prostu nie opowiadają.
Każda osoba, każda organizacja ma do dyspozycji co najmniej cztery rodzaje historii. Czy opowiesz swoje?
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Wydawnictwo Aktywa Sp. z o.o.
Gajowa 103
33-395 Chełmiec
biuro@wydawnictwoaktywa.pl
531158474
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 11.08.2021
Liczba stron: 322
Wymiary: 14.5x20.5
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: Aktywa
Autor:
Tytuł:Potęga opowieści
Kategorie:
EAN: 9788396032423
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Nasza cena:31,71 złCena sugerowana przez wydawcę: 49,90 zł
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+
Wysyłamy w 3 dni
Dostawa do księgarni0 zł
Sprawdź koszt dostawy