Potęga opowieści

  • Autor: Kindra Hall
  • Kategorie: Książki / biznes / marketing
  • Typ okładki: miękka okładka
  • Wydawca: Aktywa
  • Wymiary: 14.5x20.5
  • EAN: 9788396032423
  • Ilość stron: 322
  • Data wydania: 2021-08-11
    Jest to data ukazania się towaru w danej wersji na rynku
 

Dostępność:

Produkt niedostępny

Produkt niedostępny – produkt nie jest obecnie osiągalny u żadnego z naszych dostawców. Zawsze możliwy jest dodruk, wznowienie lub reedycja tytułu, o ile wydawca podejmie taką decyzję. Dzięki bieżącej aktualizacji naszej oferty planowana data ponownej sprzedaży takiego tytułu znajdzie się przy jego opisie.

Zamówienia:0 - 99 PLN>99 PLNCzas dostawy:
Odbiór osobisty w księgarni 0 zł0 zł1 dzień roboczy
InPost Paczkomaty 24/7 (Płatność online)7.99 zł0 zł1-2 dni robocze
InPost Paczkomaty - Paczka w Weekend (Płatność online)16.99 zł0 zł1-2 dni robocze
Poczta Polska (Płatność online)12.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Poczta Polska (Płatność za pobraniem)13.99 zł0 zł3-5 dni roboczych
Kurier UPS (Płatność online)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Kurier UPS (Płatność za pobraniem)7.99 zł0 zł1 dzień roboczy
Wysyłka zagranicznaSprawdź szczegóły >
46,00 zł 49,90 zł Oszczędzasz 3,90 zł
Ciągle słyszysz, że opowieści są najnowszym i najlepszym narzędziem biznesowym. Dzięki historiom możesz zrobić wszystko – od pomagania liderom w lepszej komunikacji po motywowanie zespołów sprzedażowych i pozyskiwanie klientów.

Zastanawiasz się jednak, które historie pomogą Ci zrealizować cel i w jaki sposób je opowiedzieć?

Kindra Hall, profesjonalna mówczyni i znana na całym świecie autorka opowieści, ujawnia cztery rodzaje historii, dzięki którym możesz się wyróżnić, oczarować słuchaczy i podnieść swoją przemowę na wyższy poziom. Autorka Potęgi opowieści opisuje:

– opowieść o produkcie, dzięki której przekonasz klientów, że potrzebują tego, co im oferujesz;

– opowieść o założycielu, którą przekonasz inwestorów i klientów, że twoja organizacja jest warta inwestycji;

– opowieść o idei, za pomocą której zjednoczysz i zainspirujesz pracowników oraz klientów wewnętrznych;

– opowieść klienta, którą sprawisz, że osoby korzystające z twojego produktu lub usługi będą mogły się podzielić z innymi swoimi autentycznymi doświadczeniami.

Odpowiednie opowiadanie tych historii jest prostą i dostępną umiejętnością, którą każdy może rozwinąć. Opisując konkretne sytuacje i profile firm, a także przytaczając anegdoty poparte badaniami naukowymi, Hall przedstawia opowiadanie historii jako niewykorzystany talent, który oddziela dobrych od najlepszych w biznesie. Autorka podaje konkretne kroki, które czytelnicy mogą przejść, by odnaleźć, ułożyć i wykorzystać historie, które już mają, a których po prostu nie opowiadają.

Każda osoba, każda organizacja ma do dyspozycji co najmniej cztery rodzaje historii. Czy opowiesz swoje?

Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: Potęga opowieści
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.