Książki marketingowe

Marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów biznesowych. Na rynku można znaleźć coraz więcej książek poświęconych tej dziedzinie. Po które z nich sięgnąć w pierwszej kolejności, zaczynając swoją przygodę z reklamą? Przeczytaj już teraz.

Czytaj dalej
Zobacz jako Siatka Lista

Produkty: 42

Strona
Ustaw kierunek malejący
na stronę
Zobacz jako Siatka Lista

Produkty: 42

Strona
Ustaw kierunek malejący
na stronę
  1. Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
    Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
     
    Jeffrey Gitomer
    Książki | twarda okładka
    73,00 zł 79,00 zł Oszczędzasz 6,00 zł
    • nowość
    Wysyłamy w 24h
  2. Marketing
    Marketing
     
    Philip Kotler
    Książki | miękka okładka
    97,30 zł 139,00 zł Oszczędzasz 41,70 zł
    • -30%
    • Zapowiedź
    2022-06-07
  3. Zakamarki marki
    Zakamarki marki
     
    Paweł Tkaczyk
    Książki | miękka okładka
    51,00 zł 54,90 zł Oszczędzasz 3,90 zł
    • nowość
    Wysyłamy w 24h
  4. 2030. Jak ścieranie się najwyraźniejszych dzisiejszych trendów przekształci przyszłość wszystkiego
    2030. Jak ścieranie się najwyraźniejszych dzisiejszych trendów przekształci przyszłość wszystkiego
     
    Mauro F. Guillén
    Książki | miękka okładka
    31,62 zł 54,90 zł Oszczędzasz 23,28 zł
    • -42%
    Wysyłamy w 24h
  5. Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
    Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
     
    David Airey
    Książki | miękka okładka
    63,50 zł 69,00 zł Oszczędzasz 5,50 zł
      Wysyłamy w 10 dni
    • Marketing
      Marketing
       
      Philip Kotler
      Książki | miękka okładka
      98,00 zł 119,00 zł Oszczędzasz 21,00 zł
      • -18%
      Wysyłamy w 24h
    • Szpitalny oddział ratunkowy. Zarządzanie operacyjne i optymalizacja
      Szpitalny oddział ratunkowy. Zarządzanie operacyjne i optymalizacja
       
      John Shiver, David Eitel
      Książki | miękka okładka
      46,00 zł 49,00 zł Oszczędzasz 3,00 zł
        Wysyłamy w 5-7 dni
      • Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku
        Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku
         
        Andrzej Szromnik
        Książki | miękka okładka
        92,50 zł 99,00 zł Oszczędzasz 6,50 zł
          Wysyłamy w 5-7 dni
        • Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu
          Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu
           
          Richard Branson
          Książki | miękka okładka
          32,00 zł 39,00 zł Oszczędzasz 7,00 zł
            Wysyłamy w 24h
          • Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
            Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
             
            Jeffrey Gitomer
            Książki | twarda okładka
            63,50 zł 69,00 zł Oszczędzasz 5,50 zł
              Wysyłamy w 24h
            • Największe wpadki rekinów biznesu. Część 1 - porażki rozszerzania marek. Książka audio 2CD
              Największe wpadki rekinów biznesu. Część 1 - porażki rozszerzania marek. Książka audio 2CD
               
              Matt Haig
              Książki | twarda okładka
              16,24 zł 24,99 zł Oszczędzasz 8,75 zł
              • -35%
              Wysyłamy w 24h
            • MLM marketing wielopoziomowy
              MLM marketing wielopoziomowy
               
              John Kalench
              Książki | miękka okładka
              27,50 zł 33,00 zł Oszczędzasz 5,50 zł
                Wysyłamy w 24h
              • Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego. Wideowykład
                Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego. Wideowykład
                 
                Robert B. Cialdini, Ph.D.
                Książki | miękka okładka
                54,50 zł 59,00 zł Oszczędzasz 4,50 zł
                  Wysyłamy w 24h
                • Koniec alfabetu
                  Koniec alfabetu
                   
                  Piotr Stohnij
                  Książki | twarda okładka
                  73,00 zł 89,00 zł Oszczędzasz 16,00 zł
                    Wysyłamy w 24h
                  • AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
                    AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
                     
                    Paulina Wiktorska
                    Książki | miękka okładka
                    32,50 zł 34,90 zł Oszczędzasz 2,40 zł
                      Wysyłamy w 24h
                    • Wojna marketingu z zarządzaniem
                      Wojna marketingu z zarządzaniem
                       
                      Al Ries, Laura Ries
                      Książki | miękka okładka
                      42,50 zł 51,50 zł Oszczędzasz 9,00 zł
                        Wysyłamy w 24h
                      • Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
                        Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka
                         
                        Ekaterina Walter
                        Książki | miękka okładka
                        30,50 zł 37,00 zł Oszczędzasz 6,50 zł
                          Wysyłamy w 24h
                        • Innowacje. Napęd wzrostu
                          Innowacje. Napęd wzrostu
                           
                          Michael E. Raynor, Clayton M. Christensen
                          Książki | twarda okładka
                          48,50 zł 59,00 zł Oszczędzasz 10,50 zł
                            Wysyłamy w 24h
                          • Zen Steve'a Jobsa
                            Zen Steve'a Jobsa
                             
                            Caleb Melby (Author), Forbes LLC (Author), JESS3 (Illustrator)
                            Książki | miękka okładka
                            28,00 zł 29,90 zł Oszczędzasz 1,90 zł
                              Wysyłamy w 24h
                            • Jak napisać biznesplan
                              Jak napisać biznesplan
                               
                              Brian Finch
                              Książki | miękka okładka
                              32,50 zł 34,90 zł Oszczędzasz 2,40 zł
                                Wysyłamy w 24h
                              • Jak stworzyć plan marketingowy
                                Jak stworzyć plan marketingowy
                                 
                                Książki | miękka okładka
                                32,50 zł 34,90 zł Oszczędzasz 2,40 zł
                                  Wysyłamy w 24h
                                • Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
                                  Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
                                   
                                  Joanna Malinowska-Parzydło
                                  Książki | twarda okładka
                                  45,50 zł 49,00 zł Oszczędzasz 3,50 zł
                                    Wysyłamy w 10 dni
                                  • Hiperszwinel. Jak oszukują nas hipermarkety i wielkie sieci handlowe
                                    Hiperszwinel. Jak oszukują nas hipermarkety i wielkie sieci handlowe
                                     
                                    Stacy Mitchell
                                    Książki | twarda okładka
                                    49,50 zł 60,00 zł Oszczędzasz 10,50 zł
                                      Wysyłamy w 24h
                                    • Zarządzanie ryzykiem w placówkach ochrony zdrowia
                                      Zarządzanie ryzykiem w placówkach ochrony zdrowia
                                       
                                      Janusz Sasak
                                      Książki | miękka okładka
                                      120,00 zł 129,00 zł Oszczędzasz 9,00 zł
                                        Wysyłamy w 5-7 dni
                                      • Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku
                                        Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku
                                         
                                        Klaudia Cymanow-Sosin
                                        Książki | miękka okładka
                                        24,00 zł 29,00 zł Oszczędzasz 5,00 zł
                                          Wysyłamy w 24h
                                        • Bluefishing. Sztuka robienia rzeczy niemożliwych
                                          Bluefishing. Sztuka robienia rzeczy niemożliwych
                                           
                                          Steve Sims
                                          Książki | miękka okładka
                                          33,00 zł 39,90 zł Oszczędzasz 6,90 zł
                                            Wysyłamy w 24h
                                          • Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
                                            Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
                                             
                                            Andrzej Kłosowski
                                            Książki | miękka okładka
                                            120,00 zł 129,00 zł Oszczędzasz 9,00 zł
                                              Wysyłamy w 5-7 dni
                                            • Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele
                                              Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele
                                               
                                              Ewa Glińska
                                              Książki | twarda okładka
                                              92,50 zł 99,00 zł Oszczędzasz 6,50 zł
                                                Wysyłamy w 5-7 dni
                                              • Sprzedaż i krótka sprzedaż. Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie na spadkach
                                                Sprzedaż i krótka sprzedaż. Realizowanie zysków cięcie strat i zarabianie na spadkach
                                                 
                                                Alexander Elder
                                                Książki | twarda okładka
                                                92,50 zł 99,00 zł Oszczędzasz 6,50 zł
                                                  Wysyłamy w 5-7 dni
                                                • Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Praktyczny przewodnik po możliwych formach ak
                                                  Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Praktyczny przewodnik po możliwych formach ak
                                                   
                                                  Marcin Stupak, Mateusz Dończyk
                                                  Książki | miękka okładka
                                                  92,50 zł 99,00 zł Oszczędzasz 6,50 zł
                                                    Wysyłamy w 5-7 dni
                                                  • Internet dla każdego
                                                    Internet dla każdego
                                                     
                                                    Witold Sikorski
                                                    Książki | miękka okładka
                                                    24,00 zł 28,90 zł Oszczędzasz 4,90 zł
                                                      Wysyłamy w 24h
                                                    • Umysł lidera. Wydanie 2.
                                                      Umysł lidera. Wydanie 2.
                                                       
                                                      Iwona Majewska-Opiełka
                                                      Książki | miękka okładka
                                                      24,00 zł 29,00 zł Oszczędzasz 5,00 zł
                                                        Wysyłamy w 24h
                                                      • Marketing Mody. Strategia i promocja
                                                        Marketing Mody. Strategia i promocja
                                                         
                                                        Harriet Posner
                                                        Książki | miękka okładka
                                                        57,00 zł 69,00 zł Oszczędzasz 12,00 zł
                                                          Wysyłamy w 24h
                                                        • Ekrany piśmienności. O przyjemnościach tekstu w epoce nowych mediów
                                                          Ekrany piśmienności. O przyjemnościach tekstu w epoce nowych mediów
                                                           
                                                          Andrzej Gwóźdź (red.)
                                                          Książki | miękka okładka
                                                          41,50 zł 45,00 zł Oszczędzasz 3,50 zł
                                                            Wysyłamy w 24h
                                                          • Świat - Europa – Polska. Teoria i praktyka z perspektyw racjonalnych wyborów ekonomicznych
                                                            Świat - Europa – Polska. Teoria i praktyka z perspektyw racjonalnych wyborów ekonomicznych
                                                             
                                                            Eugeniusz Maciej Pluciński
                                                            Książki | miękka okładka
                                                            63,50 zł 77,00 zł Oszczędzasz 13,50 zł
                                                              Wysyłamy w 24h
                                                            • GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych
                                                              GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych
                                                               
                                                              Paweł Tkaczyk
                                                              Książki | miękka okładka
                                                              36,00 zł 39,00 zł Oszczędzasz 3,00 zł
                                                                Wysyłamy w 10 dni
                                                              Zobacz jako Siatka Lista

                                                              Produkty: 42

                                                              Strona
                                                              Ustaw kierunek malejący
                                                              na stronę

                                                              Najlepsze książki o marketingu, czyli jakie? Najważniejsze informacje

                                                              Dobre książki o marketingu to takie, które pisane są przez praktyków biznesowych. Zazwyczaj opierają się one zarówno na bogatym doświadczeniu zawodowym autorów, jak i solidnej wiedzy teoretycznej. Przykładem takiej książki o marketingu są m.in. „Zakamarki marki” Pawła Tkaczyka – jednego z najbardziej znanych strategów marki w Polsce. Pozycją obowiązkową na półce każdego marketera jest także „Marketing” Philipa Kotlera – amerykańskiego ekonomisty i legendy świata marketingu. Przedstawiona w niej wiedza okaże się niezastąpiona podczas tworzenia person i brand hero Twojej marki, kreowania kampanii reklamowych czy tworzenia skutecznych komunikatów marketingowych.

                                                              Marketing – książki, które warto znać