Książki marketingowe

Marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów biznesowych. Na rynku można znaleźć coraz więcej książek poświęconych tej dziedzinie. Po które z nich sięgnąć w pierwszej kolejności, zaczynając swoją przygodę z reklamą? Przeczytaj już teraz.

Czytaj dalej
Zobacz jako Siatka Lista

Produkty: 28

Ustaw kierunek malejący
na stronę
Zobacz jako Siatka Lista

Produkty: 28

Ustaw kierunek malejący
na stronę
  1. Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować
    Jak sprzedawać, żeby chcieli kupować
     
    Dale Carnegie &, Associates
    Książki | miękka okładka
    Nasza cena 32,45 zł
      Wysyłamy w 24h
    • Obywatel Coke. Kapitalizm według Coca Coli
      Obywatel Coke. Kapitalizm według Coca Coli
       
      Bartow J. Elmore
      Książki | miękka okładka
      Nasza cena 33,00 zł
        Wysyłamy w 24h
      • Marketing
        Marketing
         
        Philip Kotler
        Książki | miękka okładka
        Nasza cena 84,46 zł
          Wysyłamy w 24h
        • Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
          Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
           
          Jeffrey Gitomer
          Książki | twarda okładka
          Nasza cena 73,00 zł
            Wysyłamy w 24h
          • Największe wpadki rekinów biznesu. Część 1 - porażki rozszerzania marek. Książka audio 2CD
            Największe wpadki rekinów biznesu. Część 1 - porażki rozszerzania marek. Książka audio 2CD
             
            Matt Haig
            Książki | twarda okładka
            Nasza cena 16,90 zł
              Wysyłamy w 24h
            • Po co jest PR?
              Po co jest PR?
               
              Łukasz Zając
              Książki | miękka okładka
              Nasza cena 28,00 zł
                Wysyłamy w 24h
              • Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
                Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
                 
                Ted Sudol, Paul Mladjenovic
                Książki | miękka okładka
                Nasza cena 54,50 zł
                  Wysyłamy w 24h
                • Zakamarki marki
                  Zakamarki marki
                   
                  Paweł Tkaczyk
                  Książki | miękka okładka
                  Nasza cena 35,79 zł
                    Wysyłamy w 10 dni
                  • Koniec alfabetu
                    Koniec alfabetu
                     
                    Piotr Stohnij
                    Książki | twarda okładka
                    Nasza cena 73,00 zł
                      Wysyłamy w 24h
                    • AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
                      AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
                       
                      Paulina Wiktorska
                      Książki | miękka okładka
                      Nasza cena 32,50 zł
                        Wysyłamy w 24h
                      • Innowacje. Napęd wzrostu
                        Innowacje. Napęd wzrostu
                         
                        Michael E. Raynor, Clayton M. Christensen
                        Książki | twarda okładka
                        Nasza cena 48,50 zł
                          Wysyłamy w 24h
                        • Zen Steve'a Jobsa
                          Zen Steve'a Jobsa
                           
                          Caleb Melby (Author), Forbes LLC (Author), JESS3 (Illustrator)
                          Książki | miękka okładka
                          Nasza cena 28,00 zł
                            Wysyłamy w 24h
                          • Jak stworzyć plan marketingowy
                            Jak stworzyć plan marketingowy
                             
                            Książki | miękka okładka
                            Nasza cena 32,50 zł
                              Wysyłamy w 24h
                            • Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku
                              Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku
                               
                              Klaudia Cymanow-Sosin
                              Książki | miękka okładka
                              Nasza cena 24,00 zł
                                Wysyłamy w 24h
                              • Bluefishing. Sztuka robienia rzeczy niemożliwych
                                Bluefishing. Sztuka robienia rzeczy niemożliwych
                                 
                                Steve Sims
                                Książki | miękka okładka
                                Nasza cena 33,00 zł
                                  Wysyłamy w 24h
                                • Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
                                  Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej
                                   
                                  Andrzej Kłosowski
                                  Książki | miękka okładka
                                  Nasza cena 120,00 zł
                                    Wysyłamy w 5-7 dni
                                  • Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele
                                    Budowanie marki miasta - koncepcje, warunki, modele
                                     
                                    Ewa Glińska
                                    Książki | twarda okładka
                                    Nasza cena 92,50 zł
                                      Wysyłamy w 5-7 dni
                                    • Internet dla każdego
                                      Internet dla każdego
                                       
                                      Witold Sikorski
                                      Książki | miękka okładka
                                      Nasza cena 12,50 zł
                                        Wysyłamy w 14 dni
                                      • Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach
                                        Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach
                                         
                                        Siergiej Pawłow, Nikolas Koro, Igor Kozula
                                        Książki | miękka okładka
                                        Nasza cena 33,00 zł
                                          Wysyłamy w 24h
                                        • Umysł lidera. Wydanie 2.
                                          Umysł lidera. Wydanie 2.
                                           
                                          Iwona Majewska-Opiełka
                                          Książki | miękka okładka
                                          Nasza cena 24,00 zł
                                            Wysyłamy w 24h
                                          • Marketing Mody. Strategia i promocja
                                            Marketing Mody. Strategia i promocja
                                             
                                            Harriet Posner
                                            Książki | miękka okładka
                                            Nasza cena 57,00 zł
                                              Wysyłamy w 24h
                                            • GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych
                                              GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych
                                               
                                              Paweł Tkaczyk
                                              Książki | miękka okładka
                                              Nasza cena 36,00 zł
                                                Wysyłamy w 10 dni
                                              • TyMyśl. Inaczej zrobią to za Ciebie... Wydanie II
                                                TyMyśl. Inaczej zrobią to za Ciebie.. (wydanie 2)
                                                 
                                                Mateusz Grzesiak
                                                Książki | miękka okładka
                                                Nasza cena 28,00 zł
                                                  Wysyłamy w 10 dni
                                                • Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu
                                                  Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu
                                                   
                                                  Richard Branson
                                                  Książki | miękka okładka
                                                  Nasza cena 32,00 zł
                                                    Wysyłamy w 24h
                                                  Zobacz jako Siatka Lista

                                                  Produkty: 28

                                                  Ustaw kierunek malejący
                                                  na stronę

                                                  Najlepsze książki o marketingu, czyli jakie? Najważniejsze informacje

                                                  Dobre książki o marketingu to takie, które pisane są przez praktyków biznesowych. Zazwyczaj opierają się one zarówno na bogatym doświadczeniu zawodowym autorów, jak i solidnej wiedzy teoretycznej. Przykładem takiej książki o marketingu są m.in. „Zakamarki marki” Pawła Tkaczyka – jednego z najbardziej znanych strategów marki w Polsce. Pozycją obowiązkową na półce każdego marketera jest także „Marketing” Philipa Kotlera – amerykańskiego ekonomisty i legendy świata marketingu. Przedstawiona w niej wiedza okaże się niezastąpiona podczas tworzenia person i brand hero Twojej marki, kreowania kampanii reklamowych czy tworzenia skutecznych komunikatów marketingowych.

                                                  Marketing – książki, które warto znać