SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) (e-book)

  • e-book
  • Autor: Piotr Kaleta
  • Kategorie: E-booki / biznes / zarządzanie
  • Wydawca: OnePress
  • Formaty:
    epub

    EPUB – książka elektroniczna w formacie EPUB, format polecany do e-czytników. EPUB to plik elektroniczny, który umożliwia: dostosowanie wielkości czcionki do potrzeb użytkownika, elastyczne dostosowanie treści do wielkości ekranu. Pliki te możesz odczytać na następujących urządzeniach: komputerze, tablecie, smartphonie po zainstalowaniu odpowiedniej aplikacji, czytniku ebooków z ekranem eink (tzw. e-readerze). Po zakupie książki elektronicznej, plik jest udostępniany do pobrania na koncie Klienta w sekcji Wirtualnej półki.

    ,
    mobi

    MOBI – format pliku przystosowany do czytników Kindle. Po zakupie książki elektronicznej, plik jest udostępniany do pobrania na koncie Klienta w sekcji Wirtualnej półki.

  • EAN: 9788328390157
  • Data wydania: 2022-01-25
    Jest to data ukazania się towaru w danej wersji na rynku
 
Produkt do pobrania

Produkt do pobrania – dotyczy produktów cyfrowych. Produkt cyfrowy jest dostępny poprzez Wirtualną Półkę, do której dostęp posiada każdy zarejestrowany Użytkownik sklepu internetowego swiatksiazki.pl. Produkt cyfrowy staje się dostępny równocześnie wraz z momentem wykonania płatności za zamówienie zawierające dany produkt.

36,00 zł 39,90 zł Oszczędzasz 3,90 zł

Wyróżnij się treścią. Internet to doceni!

Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wyszukiwarek. Z założenia każdy opis produktu, artykuł na blogu i post w social mediach powinien być oryginalny, nieść cenne treści, jakich nie znajdzie się nigdzie indziej. W praktyce rzadko się zdarza, by słowa w sieci niosły unikatową wartość. Zarówno w formie, jak i w przekazie treści przybierają najczęściej postać kalki. "Kopiuj-wklej" z kosmetyczną zaledwie korektą, mającą maskować oczywistą "inspirację".

W książce SEOrigami autor pokazuje, że także w internecie można pisać i komunikować się unikatowo, oryginalnie. Co więcej, udowadnia, że nie jest to działanie bezcelowe. Że pod względem finansowym po prostu warto, wręcz należy tak właśnie robić. Poradnik został podzielony na dwie części. Pierwsza skupia się na tym, czym jest unikatowość ("również dla Google"), dlaczego oryginalność treści jest ważna, które marki szczególnie o nią dbają i jak można ją wykorzystać u siebie, w swoim sklepie. Część druga proponuje gotowe techniki i schematy, ułatwiające wdrażanie unikatowości w różnych sferach naszych działań.


Sprzedawane przez nas książki elektroniczne zabezpieczane są kodem zabezpieczającym, popularnie zwanym watermarkiem.

Watermark jest to zabezpieczenie pliku polegające na jego oznaczeniu wewnątrz treści unikalnym ciągiem znaków, co umożliwia wskazanie transakcji Użytkownika. Jest to wygodne dla użytkownika zabezpieczenie nie wymagające instalacji dodatkowego oprogramowania obsługującego taki plik.

Przykładowe e-czytniki z funkcją e-papieru obsługujące sprzedawane przez nas pliki: np. PocketBook, Kindle, Onyx, Nook, eClicto.

Przykładowe programy obsługujące sprzedawane przez nas pliki:

  • tablety: iPad, tablety z systemem Android czy Windows; oprogramowanie: iBooks – iPad; Amazon – Kindle; Moon + Reader, FBReader, Aldiko
  • smartphony, oprogramowanie iBooks – iPad; Amazon – Kindle; Moon + Reader, FBReader, Aldiko
  • komputery: Calibre, Adobe Digital Edition, FBReader, Amazon Kindle.
Napisz własną recenzję
Napisz recenzję o produkcie: SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania) (e-book)
Twoja ocena
Ocena ogólna

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.