
Opis
Opis
Uznając, że nauki o mediach wchodzą w okres dojrzałości metodologicznej i chcąc uczcić jubileusz naszej serii, dziesiąty jej tytuł Współczesne media. Problemy i metody badań nad mediami zaplanowałyśmy jako swoiste podsumowanie. Ważnym powodem wyboru problematyki było przejście od etapu opisu wnętrza dyscypliny nauki o mediach (przedmioty badań i ich geneza) do poziomu dyskusji o metodologii (jak badać, czerpiąc z multigenetyczności dyscypliny).
Na nasze zaproszenie odpowiedziało 46 badaczy, których teksty zostały podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentując poszczególne nurty badawcze współczesnego medioznawstwa, zawierają omówienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zarówno zaczerpniętych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikują zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a także zwracają uwagę na najważniejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy badań nad mediami.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Wydawnictwo UMCS
ul. Radziszewskiego 11
20-031 Lublin
wydawnictwo@umcs.eu
Na nasze zaproszenie odpowiedziało 46 badaczy, których teksty zostały podzielone na dwa tomy. Teksty te, reprezentując poszczególne nurty badawcze współczesnego medioznawstwa, zawierają omówienie metod wykorzystywanych w badaniach nad mediami (zarówno zaczerpniętych z innych dyscyplin naukowych, jak i wypracowanych na gruncie medioznawstwa) i egzemplifikują zastosowanie tych metod w praktyce analitycznej, a także zwracają uwagę na najważniejsze (najbardziej aktualne lub ponadczasowo istotne) problemy badań nad mediami.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Wydawnictwo UMCS
ul. Radziszewskiego 11
20-031 Lublin
wydawnictwo@umcs.eu
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 01.01.2020
Liczba stron: 287
Wymiary: 17,6x25 cm
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: UMCS
Tytuł:Współczesne media. Tom 1 Problemy i metody badań...
EAN: 9788322792704
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Nasza cena:39,80 złCena sugerowana przez wydawcę: 44,10 zł
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+
Wysyłamy w 3 dni
Dostawa do księgarni0 zł
Sprawdź koszt dostawy