
Autor:
Wydawca: Laurence King Publishing
Data wydania: 21.01.2019
Typ okładki:miękka okładka
EAN: 9781786273895
Opis
Opis
This accessible book demonstrates how ideas influenced and defined graphic design. Lavishly illustrated, it is both a great source of inspiration and a provocative record of some of the best examples of graphic design from the last hundred years. The entries, arranged broadly in chronological order, range from technical (overprinting, rub-on designs, split fountain); to stylistic (swashes on caps, loud typography, and white space); to objects (dust jackets, design handbooks); and methods (paper cut-outs, pixelation).
Szczegóły
Szczegóły
Data wydania: 21.01.2019
Liczba stron: 216
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: Laurence King Publishing
Autor:
Tytuł:100 Ideas that Changed Graphic Design
EAN: 9781786273895
Recenzje
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Nasza cena:93,00 złCena katalogowa dostawcy: 102,90 zł
Produkt niedostępny
Dostawa do księgarni0 zł
Sprawdź koszt dostawy