Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline
Opis

Opis

Monografia to kompendium wiedzy o agencjach ratingowych. Autorzy przedstawiają: genezę ich powstania oraz ewolucję modeli biznesowych; spektrum oferowanych usług i produktów; strukturę rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany; regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych; metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych; politykę agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19. Ambicją Autorów książki, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest syntetyczna predykcja uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą "Wielkiej Trójki".

Agencje ratingowe oraz ratingi kredytowe – Kompendium wiedzy o rynku ratingowym


Monografia ta stanowi kompleksowe źródło informacji na temat agencji ratingowych, ich historii oraz wpływu na rynek finansowy. Autorzy szczegółowo analizują ewolucję modeli biznesowych, regulacje oraz wyzwania, przed którymi stoją agencje w dobie pandemii COVID-19.


Dla kogo jest ta książka?


  • Studenci kierunków ekonomicznych i finansowych
  • Pracownicy instytucji finansowych i banków
  • Specjaliści zajmujący się analizą rynku i inwestycjami
  • Osoby zainteresowane tematyką ratingów kredytowych i ich wpływem na gospodarkę

Co zyskasz dzięki tej publikacji?


  • Dogłębną wiedzę na temat genezy i ewolucji agencji ratingowych
  • Znajomość metodologii wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych
  • Analizę regulacji nadzorczych oraz inicjatyw deoligopolizacyjnych w UE i USA
  • Perspektywę na przyszłość rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym

Kluczowe tematy i obszary


  • Geneza i ewolucja agencji ratingowych
  • Modele biznesowe agencji ratingowych
  • Regulacje i nadzór nad rynkiem ratingowym
  • Metodologie ratingowe
  • Wpływ pandemii COVID-19 na politykę agencji ratingowych

O Autorach

Paweł Niedziółka, Paweł Kulpaka oraz Zbigniew Korzeb to eksperci w dziedzinie finansów i ekonomii, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie agencji ratingowych oraz ich wpływu na rynki finansowe.


O Wydawcy

CeDeWu to renomowane wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach z zakresu ekonomii, finansów oraz zarządzania. Dzięki wysokiej jakości edytorskiej i merytorycznej, CeDeWu zdobyło zaufanie czytelników oraz ekspertów w branży.



Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
redakcja@cedewu.pl
22 374 90 20
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:75,30 złCena sugerowana przez wydawcę: 80,00 zł
Wysyłamy w 3 dni
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy
  • accessible