Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline

Zarządzanie twórczością w organizacji. Koncepcja, metody i narzędzia

Wydawca: CeDeWu
Data wydania: 29.03.2025
Typ okładki:miękka okładka
EAN: 9788381029599
Opis

Opis

"Tematyka odnosząca się do roli twórczości jest coraz częściej podejmowana w polskiej i zagranicznej literaturze ekonomicznej. Problematykę publikacji należy uznać za bardzo istotną, aktualną i praktyczną. (...) Autorka książki stworzyła własny, oryginalny sposób prezentowania tej interesującej tematyki. (...) Książka znacząco wzbogaca stan dotychczasowej wiedzy naukowej z zakresu funkcjonowania i zarządzania twórczością w organizacji. Okazuje się, że wiedzę o twórczości można z różnych stron prezentować oraz ciągle ją wzbogacać o nowe doświadczenia i płynące z nich wnioski. Książka poświęcona jest ważnemu problemowi, który posiada szczególne znaczenie w warunkach nowego paradygmatu gospodarczego, jakim jest gospodarka kreatywna. Sukces organizacji w warunkach współczesnej gospodarki uzależniony jest od sprawnego zarządzania zasobami niematerialnymi." Z recenzji prof. UG dr hab. Sylwi Pangsy-Kani "Celem naukowym Autorki było wyjaśnienie i rozszerzenie konceptualizacji twórczości organizacyjnej oraz zależności występujących w organizacji twórczej, które uruchamiają procesy twórcze i wpływają na ich rozwój. Ten cel znalazł swoje uzasadnienie w prezentowanej autorskiej, oryginalnej koncepcji zarządzania twórczością w organizacji. Koncepcja ta jest bardzo udana i z pewnością poszerza granice konwencjonalnej wiedzy i mądrości w dziedzinie kreatywności. (...) Ponadto książka zawiera wiele wyzwań badawczych, które mogą być uznane, jako konkretne pomysły naukowe i przekonujące motywy dla kolejnych i długoterminowych działań badawczych nie tylko realizowanych na polskich uczelniach, ale w międzynarodowej społeczności naukowej. Już w tym momencie pragnę wyrazić przekonanie, że pomysły Autorki zainspirują połączone wysiłki badawcze nauczycieli akademickich na Słowacji, w Czechach, na Litwie, na Węgrzech itp." Z recenzji prof. dr hab. Martiny Blakovej

Zarządzanie twórczością w organizacji – Koncepcja, metody i narzędzia


Książka Anety Sokół to nowatorskie podejście do tematyki zarządzania twórczością w organizacjach, które staje się coraz bardziej istotne w kontekście współczesnej gospodarki kreatywnej. Publikacja ta nie tylko wzbogaca wiedzę naukową, ale także dostarcza praktycznych narzędzi i metod, które mogą być zastosowane w różnych środowiskach biznesowych.



Dla kogo jest ta książka?


  • Menadżerowie i liderzy zespołów
  • Pracownicy działów HR i rozwoju organizacji
  • Studenci kierunków związanych z zarządzaniem i ekonomią
  • Osoby zainteresowane tematyką innowacji i kreatywności w biznesie
  • Praktycy i teoretycy zajmujący się zarządzaniem zasobami niematerialnymi


Co zyskasz dzięki tej publikacji?


  • Praktyczne metody zarządzania twórczością w organizacji
  • Nowe spojrzenie na rolę kreatywności w kontekście gospodarki kreatywnej
  • Wiedzę na temat skutecznego wykorzystania zasobów niematerialnych
  • Inspiracje do wprowadzania innowacji w miejscu pracy
  • Możliwość poszerzenia horyzontów myślowych w zakresie zarządzania


Kluczowe tematy i obszary


  • Zarządzanie twórczością w organizacji
  • Gospodarka kreatywna
  • Innowacje i ich wpływ na rozwój organizacji
  • Metody i narzędzia wspierające kreatywność
  • Rola zasobów niematerialnych w sukcesie organizacji


O Autorce

Aneta Sokół to ekspertka w dziedzinie zarządzania, która w swojej pracy naukowej koncentruje się na twórczości i innowacjach w organizacjach. Jej badania przyczyniają się do rozwoju wiedzy na temat efektywnego zarządzania zasobami niematerialnymi.



O Wydawcy

CeDeWu to renomowane wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach z zakresu nauk społecznych, ekonomii oraz zarządzania. Dzięki wysokiej jakości edytorskiej i merytorycznej, CeDeWu zdobyło zaufanie czytelników i ekspertów w dziedzinie.



Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
redakcja@cedewu.pl
22 374 90 20
Szczegóły

Szczegóły

Data wydania: 29.03.2025
Liczba stron: 388
Wymiary: 165x22 mm
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: CeDeWu
Tytuł:Zarządzanie twórczością w organizacji. Koncepcja, metody i narzędzia
EAN: 9788381029599
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:103,60 złCena sugerowana przez wydawcę: 110,00 zł
Wysyłamy w 3 dni
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy
  • accessible