Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline

Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze...

5.00
Wydawca: CeDeWu
Data wydania: 11.09.2023
EAN: 9788381027342
Opis

Opis

Wiesz czego nie nauczyli Cię w szkole na historii? Że możesz wykorzystać ją na wiele sposobów: do promowania swojego biznesu, wydarzenia, dla podmiotów kultury i samorządów albo wpłynąć na postawy odbiorców. Ale jak się za to zabrać? Skąd wiesz czy nie zrobisz tego źle? Czy nie zostaniesz zhejtowany i odsądzony od czci i wiary? Czy w ogóle wolno Ci tak robić? No ba! Wystarczy wykorzystywać historię do działań marketingowych, bo wtedy promujesz podwójnie - markę i historię. Przygotowałam dla Ciebie mały przewodnik błędów, wtop, nudy itp., a także powodów, dlaczego nie wyszło. Pokaże Ci z jakich narzędzi w marketingu historycznym skorzystać, aby tego uniknąć. Ta książka jest dla przedstawicieli marek komercyjnych, które chciałyby wykorzystać historię do budowania swojej tożsamości i wizerunku, a także dla podmiotów kultury i samorządów. Dzięki niej zbudujesz relację z odbiorcą, zainteresujesz go swoją ofertą. Ta książka jest dla wszystkich, którzy mogą zadbać o marketing historyczny w Polsce. Myślę, że Kościuszko nie musiałby korzystać z tej książki. Jak budował społeczność zaangażowaną? On był w tym mistrzem. Sięgnij po tę książkę i sprawdź!



Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
redakcja@cedewu.pl
22 374 90 20
Szczegóły

Szczegóły

Data wydania: 11.09.2023
Liczba stron: 167
Wymiary: 235x200 mm
Wydawca: CeDeWu
Tytuł:Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze...
EAN: 9788381027342
Recenzje

Recenzje

5,0(1)

5
100%
4
0
3
0
2
0
1
0

Masz ten produkt?

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

  • Joanna

    (0)

    29.01.2024 19:48

    Marketing historyczny

    Naprawdę fajna i otwierająca książka, polecam! Dla przedstawicielu kultyry, sztuki, instytucji publicznych i biznesu

    Recenzja była pomocna?

Nasza cena:45,80 złCena sugerowana przez wydawcę: 50,00 zł
Produkt niedostępny
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy
  • accessible