
Opis
Wiesz czego nie nauczyli Cię w szkole na historii? Że możesz wykorzystać ją na wiele sposobów: do promowania swojego biznesu, wydarzenia, dla podmiotów kultury i samorządów albo wpłynąć na postawy odbiorców. Ale jak się za to zabrać? Skąd wiesz czy nie zrobisz tego źle? Czy nie zostaniesz zhejtowany i odsądzony od czci i wiary? Czy w ogóle wolno Ci tak robić? No ba! Wystarczy wykorzystywać historię do działań marketingowych, bo wtedy promujesz podwójnie - markę i historię. Przygotowałam dla Ciebie mały przewodnik błędów, wtop, nudy itp., a także powodów, dlaczego nie wyszło. Pokaże Ci z jakich narzędzi w marketingu historycznym skorzystać, aby tego uniknąć. Ta książka jest dla przedstawicieli marek komercyjnych, które chciałyby wykorzystać historię do budowania swojej tożsamości i wizerunku, a także dla podmiotów kultury i samorządów. Dzięki niej zbudujesz relację z odbiorcą, zainteresujesz go swoją ofertą. Ta książka jest dla wszystkich, którzy mogą zadbać o marketing historyczny w Polsce. Myślę, że Kościuszko nie musiałby korzystać z tej książki. Jak budował społeczność zaangażowaną? On był w tym mistrzem. Sięgnij po tę książkę i sprawdź!
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
redakcja@cedewu.pl
22 374 90 20
Szczegóły
Recenzje
5,0(1)
Masz ten produkt?
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
Marketing historyczny
Joanna
Naprawdę fajna i otwierająca książka, polecam! Dla przedstawicielu kultyry, sztuki, instytucji publicznych i biznesu
Joanna
(0)29.01.2024 19:48
Marketing historyczny
Naprawdę fajna i otwierająca książka, polecam! Dla przedstawicielu kultyry, sztuki, instytucji publicznych i biznesu
Recenzja była pomocna?



















