Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline

Prognozuj – kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze

Wydawca: MT Biznes
Data wydania: 20.04.2018
Typ okładki:miękka okładka
EAN: 9788380872585
Opis

Opis

PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW

WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH

W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas.

Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje.

Dlaczego? Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory.

***

Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym „Predictive Analytics Times”. Były profesor Columbia University jest obecnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży.

***

„Odpowiednik Freakonomii w obszarze dużych zbiorów danych”.

Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com

„Ekscytująca i wciągająca – czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania. Przy pomocy przykładów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego świata”.

Marianna Dizik, statystyk, Google

„Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę – objaśnia zawiłości wielkich zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian”.

John Francis, starszy analityk danych, Nike

Podając fascynujące przykłady, Siegel pokazuje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę”.

Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing

„Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych – i ja się z nim zgadzam”.

Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. analiz danych w Yahoo!

Prognozuj – kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze


Wciągająca i przystępna książka autorstwa Erica Siegela, wiodącego eksperta w dziedzinie analizy prognostycznej, odkrywa tajniki prognozowania ludzkich zachowań i ich wpływu na nasze codzienne życie. Dowiedz się, jak wielkie zbiory danych kształtują decyzje w największych organizacjach na świecie.


Dla kogo jest ta książka?


  • Osoby zainteresowane analizą danych i prognozowaniem
  • Profesjonaliści z branży marketingowej i sprzedażowej
  • Studenci i wykładowcy na uniwersytetach
  • Pracownicy sektora zdrowia i opieki społecznej
  • Osoby pragnące zrozumieć wpływ technologii na społeczeństwo

Co zyskasz dzięki tej publikacji?


  • Praktyczną wiedzę na temat analizy prognostycznej
  • Umiejętność przewidywania ludzkich zachowań w różnych kontekstach
  • Strategie ograniczania ryzyka i zwiększania sprzedaży
  • Wgląd w zastosowanie danych w opiece zdrowotnej i mediach społecznościowych
  • Informacje o tym, jak prognozowanie wpływa na wybory i walkę z przestępczością

Kluczowe tematy i obszary


  • Analiza prognostyczna
  • Wielkie zbiory danych
  • Prognozowanie zachowań konsumenckich
  • Technologie w marketingu i sprzedaży
  • Wpływ analizy danych na społeczeństwo

O Autorze

Eric Siegel jest uznawanym ekspertem w dziedzinie analizy prognostycznej, który dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w tej fascynującej dziedzinie. Jego prace są wykorzystywane w ponad 30 uniwersytetach na całym świecie.


O Wydawcy

MT Biznes to wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach z zakresu biznesu, marketingu i analizy danych. Dzięki wysokiej jakości treści, MT Biznes zdobyło zaufanie czytelników i profesjonalistów w branży.



Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
handlowy@mtbiznes.pl
665055813
Szczegóły

Szczegóły

Data wydania: 20.04.2018
Liczba stron: 400
Wymiary: 15.5x23.5
Typ okładki:miękka okładka
Wydawca: MT Biznes
Tytuł:Prognozuj – kto kliknie, kupi, skłamie lub umrze
EAN: 9788380872585
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:50,70 złCena sugerowana przez wydawcę: 54,90 zł
Wysyłamy w 3 dni
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy
  • accessible