Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline
Opis

Opis

SEO to wyjątkowa dziedzina marketingu. Skuteczna, ale nieprzewidywalna. Reklama, ale nie odbierana jako reklama. Nudna i techniczna, ale emocjonująca i ciekawa. Dodatkowo zabawna: specjaliści na całym świecie analizują i rozkładają na czynniki pierwsze najbardziej skomplikowany algorytm na świecie: silnik Google. Wszystko po to, aby to strona ich klienta była wyżej niż strona klienta innego specjalisty.

Trzymasz w rękach połączoną wiedzę 12 branżowych wyjadaczy, specjalistów w dziedzinie SEO, Contentu i Analityki. (...) Każdy rozdział to zamknięta semantycznie całość, która ma swojego głównego autora (mistrza w omawianej dziedzinie) wspieranego wiedzą i konkretnymi przykładami kampanii od pozostałych autorów.

To przewodnik po SEO, który jest skierowany do osób zarządzających działami marketingu, specjalistów ds. marketingu, którzy chcą wypracować sobie konkretną ścieżkę specjalizacji, do właścicieli biznesów oraz po prostu do wszystkich tych, którzy chcą zgłębić mistyczne działanie Google, a są dopiero na początku swojej SEO-przygody.

Książka ma pomóc w skutecznym planowaniu i zarządzaniu działaniami SEO (które, lekki spoiler, zawsze muszą iść w parze z doskonale skorelowanymi pozostałymi działaniami określanymi w ramach strategii marketingowej). Ma pomóc w działaniach w zakresu pozycjonowania w każdej organizacji - i tej małej, i tej dużej. Ma również pomóc na każdym etapie “zaawansowania prac SEO - niezależnie od tego, czy SEO działa Ci od dawna (obiecujemy - nauczysz się lepiej wyciągać wnioski i zwracać uwagę na zupełnie inne aspekty niż przed lektura) jak i dla tych, którzy dopiero szukają zaufanego człowieka do tego zadania specjalnego.

Ze wstępu

Autorami książki są: Jakub Barabasz, Ewelina Ibek, Piotr Jacek, Dorota Kika, Marika Kowalska, Krzysztof Marzec, Kamil Sroka, Alicja Stojek-Szewczuk, Łukasz Suchy, Bartłomiej Tomczyk, Leszek Urban, Jakub Zeid - specjaliści w dziedzinie SEO, Contentu i Analityki, związani z DevaGroup, jedną z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych agencji SEM w Polsce.



Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
asystent.marketing@pwn.com.pl
22 6954321
Recenzje

Recenzje

5,0(1)

5
100%
4
0
3
0
2
0
1
0

Masz ten produkt?

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

  • Czytelnik

    (0)

    21.11.2024 15:03

    Podstawy, które pozwolą działać w SEO

    Po przeczytaniu książki i rekomendacji od innych speców, którzy występują w tej książce jako takich narratorów jestem zadowolony. Książka nakierowuje mówi o podstawach i pozwala poznać temat. Są też trudniejsze wątki jak analityka, ale i tak mam wrażenie fajnie opisane. Po tej książce nie zostaniecie wymiataczami w branży, ale pozwoli wam ona poznać podstawy i obadać grunt!

    Recenzja była pomocna?

Nasza cena:59,89 zł

Wysyłamy w 3 dni
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy
  • accessible