Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline
Opis

Opis

Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku – umiędzynarodowieniem działalności.



W książce przedstawiono:


- istotę i znaczenie handlu międzynarodowego,

- formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej,

- motywy umiędzynarodowienia działalności firm,

- teorie firmy międzynarodowej,

- strategie i struktury firm międzynarodowych,

- zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych)

- zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych.



Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania.
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:53,30 złCena sugerowana przez wydawcę: 64,90 zł
Wysyłamy w 3 dni
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy

Inne książki tego autora > Krzysztof Obłój,