Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline
Opis

Opis

To już trzecia książka w serii "Twoja firma widoczna w internecie", omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami.

Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych tech-nologii jest związana od 2007 r. Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE - jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 In-ternet. Obecnie realizuje się w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi T-Mobile.

Email marketing – Komunikuj, angażuj, buduj lojalność


Odkryj najnowsze trendy i metody działania w świecie email marketingu dzięki trzeciej książce z serii "Twoja firma widoczna w internecie". Publikacja ta, napisana przez młodych profesjonalistów, dostarcza praktycznej wiedzy i doświadczeń z pierwszej linii cyfrowego frontu.


Dla kogo jest ta książka?


  • Przedsiębiorcy i właściciele małych i średnich firm (MSP)
  • Specjaliści ds. marketingu i komunikacji
  • Osoby zainteresowane nowymi technologiami i ich zastosowaniem w biznesie
  • Studenci kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem

Co zyskasz dzięki tej publikacji?


  • Praktyczne wskazówki dotyczące skutecznego email marketingu
  • Znajomość najnowszych trendów w komunikacji online
  • Umiejętność budowania lojalności klientów poprzez angażujące kampanie
  • Inspiracje do wdrażania innowacyjnych rozwiązań w marketingu

Kluczowe tematy i obszary


  • Strategie email marketingowe
  • Budowanie bazy subskrybentów
  • Analiza efektywności kampanii
  • Nowe technologie w marketingu

O Autorze

Ewelina Koch to ekspert w dziedzinie online marketingu i nowych technologii, związana z branżą od 2007 roku. Swoje doświadczenie zdobyła, współpracując z SARE, a następnie rozwijając email marketing w Grupie Kapitałowej K2 Internet. Obecnie pracuje w obszarze sprzedaży nowych technologii, współpracując z największymi klientami biznesowymi, takimi jak T-Mobile.


O Wydawcy

Poltext to renomowane wydawnictwo, które specjalizuje się w publikacjach z zakresu biznesu i marketingu. Dzięki doświadczeniu i wiedzy swoich autorów, dostarcza czytelnikom wartościowe materiały, które pomagają w rozwoju ich działalności w internecie.



Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
handlowy@mtbiznes.pl
665055813
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:34,60 złCena sugerowana przez wydawcę: 35,60 zł
Wysyłamy w 3 dni
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy
  • accessible