
Opis
Pomysły roku w dziedzinie zarządzania.
Klasyczne koncepcje, ponadczasowe wskazówki, najlepsi teoretycy i praktycy biznesu – wszystko w jednym miejscu
Przeanalizowaliśmy pomysły, spostrzeżenia, koncepcje i najlepsze praktyki biznesowe przedstawione w minionym roku w „Harvard Business Review”, aby wybrać te najbardziej nowatorskie i wpływowe. Książka ta, zawierająca przemyślenia cenionych ekspertów, od Satyi Nadelli z Microsoftu po Lyndę Gratton z London Business School, oraz przykłady firm od Nestlé do TikToka, dostarcza najważniejszą i najbardziej aktualną wiedzę w dziedzinie zarządzania prosto do twoich rąk.
Zainspiruje cię, by:
·przedefiniować role menedżerów w twojej organizacji,
·włączyć cele ESG (środowisko, społeczną odpowiedzialność i ład korporacyjny) do głównego modelu biznesowego firmy,
·czerpać korzyści z różnic pokoleniowych i zachęcać pracowników w różnym wieku do uczenia się od siebie nawzajem,
·ustalić, jakie umiejętności miękkie są niezbędne wyższej kadrze kierowniczej, i je budować.
·mobilizować wszystkich do rozwijania umiejętności potrzebnych przy transformacji cyfrowej.
Harvard Business Review – 10 artykułów, które musisz przeczytać 2024
Odkryj najważniejsze pomysły roku w dziedzinie zarządzania, które zainspirują Cię do działania i wprowadzenia innowacji w Twojej organizacji. Ta publikacja to zbiór klasycznych koncepcji oraz ponadczasowych wskazówek od najlepszych teoretyków i praktyków biznesu.
Dla kogo jest ta książka?
- Menedżerowie i liderzy organizacji
- Pracownicy działów HR i rozwoju talentów
- Studenci kierunków związanych z zarządzaniem i biznesem
- Osoby zainteresowane nowoczesnymi praktykami w zarządzaniu
Co zyskasz dzięki tej publikacji?
- Przedefiniowanie ról menedżerów w Twojej organizacji
- Integrację celów ESG (środowisko, społeczna odpowiedzialność, ład korporacyjny) w modelu biznesowym
- Umiejętność czerpania korzyści z różnic pokoleniowych w zespole
- Inspirację do wprowadzania innowacji i najlepszych praktyk w zarządzaniu
Kluczowe tematy i obszary
- Nowatorskie pomysły w zarządzaniu
- Rola menedżerów w nowoczesnych organizacjach
- Integracja celów ESG w strategii biznesowej
- Wykorzystanie różnic pokoleniowych w miejscu pracy
O Wydawcy
Rebis to renomowane wydawnictwo, które specjalizuje się w publikacjach z zakresu biznesu, zarządzania oraz rozwoju osobistego. Dzięki starannie wyselekcjonowanym tytułom, Rebis dostarcza czytelnikom najnowsze i najbardziej wartościowe informacje, które pomagają w osiąganiu sukcesów w różnych dziedzinach.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o.
ul. Żmigrodzka 41/49
60-171 Poznań
rebis@rebis.com.pl
61 867 81 40
Szczegóły
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+
Seria









































































