
Opis
Bestseller „New York Timesa”
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.
Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.
Prawie każdy się myli.
Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.
Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję «uciekaj albo walcz» i zmusza do nieszablonowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory.
Wielka czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak podczas swoich legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom. - Adam Alter, autor Siły podświadomości.
Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia. -„Publishers Weekly”, Dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017.
Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niż Scott Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej”. - Philip Elmer-De Witt, „Fortune”
Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a często zabawnie. - Joanne Tombrakos, „Huffington Post”
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google
Odkryj tajemnice największych graczy na rynku technologii! Bestseller „New York Timesa” autorstwa Scotta Gallowaya to fascynująca analiza wpływu Amazonu, Apple'a, Facebooka i Google'a na nasze życie oraz ich nieprzeciętnych strategii, które pozwoliły im osiągnąć dominującą pozycję.
Dla kogo jest ta książka?
- Osoby zainteresowane technologią i jej wpływem na społeczeństwo
- Przedsiębiorcy i menedżerowie pragnący zrozumieć mechanizmy rynkowe
- Studenci kierunków związanych z biznesem i marketingiem
- Każdy, kto chce lepiej zrozumieć otaczający go świat cyfrowy
Co zyskasz dzięki tej publikacji?
- Głębsze zrozumienie strategii wielkiej czwórki i ich wpływu na codzienne życie
- Umiejętność krytycznej analizy działań dominujących firm technologicznych
- Praktyczne wskazówki, jak wykorzystać wiedzę o tych firmach w swoim biznesie
- Rozrywkę i inspirację do dalszego zgłębiania tematu
Kluczowe tematy i obszary
- Strategie marketingowe i manipulacja emocjonalna
- Wpływ technologii na społeczeństwo i jednostkę
- Analiza rywalizacji i współpracy w świecie biznesu
- Przyszłość rynku technologicznego i jego wyzwań
O Autorze
Scott Galloway to uznany profesor marketingu, przedsiębiorca oraz autor bestsellerów. Jego prace koncentrują się na analizie wpływu technologii na społeczeństwo oraz strategiach biznesowych, które kształtują współczesny rynek.
O Wydawcy
Rebis to renomowane wydawnictwo, które specjalizuje się w publikacji literatury faktu oraz książek popularnonaukowych. Dzięki starannie wyselekcjonowanej ofercie, Rebis dostarcza czytelnikom wartościowe i inspirujące treści.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
Dom Wydawniczy REBIS Sp. z o.o.
ul. Żmigrodzka 41/49
60-171 Poznań
rebis@rebis.com.pl
61 867 81 40
Szczegóły
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+
Seria

















































































