
Opis
Trening Umiejętności Społecznych w pierwotnych założeniach miał mieć formę zajęć dla dzieci z dużymi deficytami społecznymi, wynikającymi najczęściej z zaburzeń rozwojowych. Obecnie bywa stosowany jako forma oddziaływania wspierającego procesy terapeutyczne, a w TUS-ach coraz częściej uczestniczą dzieci w normie rozwojowej. Ta książka pokazuje, że TUS może być traktowany jako niezależne oddziaływanie terapeutyczne.
Autorki chcą zaszczepić w Czytelniku myślenie o TUS-ie jako o elastycznym narzędziu oddziaływania, które powinno bazować na korygującym doświadczeniu społecznym. Właśnie w duchu takiego podejścia do Treningu Umiejętności Społecznych powstała ta pozycja. W założeniu ma ona być podręcznikiem dla psychologów, pedagogów i wszystkich tych, którzy chcieliby prowadzić TUS. Poparta wieloletnim doświadczeniem, opiera się na autorskim spojrzeniu na metody pracy, zgodnie z którym program zajęć jest dopasowany do potrzeb grup i uczestników.
W książce między innymi:
- Czym jest TUS i jakie założenia mu przyświecają
- Jak poprawnie kwalifikować uczestników do grup
- Jak pracować z różnymi grupami wiekowymi i jak nawiązywać współpracę z rodzicami
- W jaki sposób zaplanować zajęcia dostosowane do potrzeb uczestników
- Na czym polegają autorskie metody motywacyjne, jakie mają zalety i wady
- Jak pracować z grupami dzieci neuroatypowych
W środku znajdziesz propozycje aktywności, a także karty kwalifikacji i obserwacji dostosowane do grup wiekowych.
Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
HELION S.A.
Kościuszk 1C
44-100 Gliwice
gpsr@grupahelion.pl
322309863
Szczegóły
Recenzje
Produkt nie ma jeszcze recenzji.
Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+