Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline

Feedback (i inne brzydkie słowa). Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze

Wydawca: MT Biznes
Data wydania: 16.10.2020
Typ okładki:miękka okładka
EAN: 9788380879140
Opis

Opis

Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne!

Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback.

Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju.

Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami ciała i umysłu, które mogą utrudniać komunikację i nadwyrężać zaufanie. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi.

Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz zespół – zespół, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska. Analizując zachowania ludzi, których określają mianem Poszukiwaczy, Odbiorców i Udzielających, pokazują, jak można skutecznie używać informacji zwrotnej w naszej codziennej pracy.

Ich książka Feedback (i inne brzydkie słowa) to praktyczny i odważny przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i dostrzec w nim skuteczne narzędzie motywacyjno-aktywizujące. M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish obalają szkodliwe mity i dają nam konkretne narzędzia, które pozwalają na budowę przejrzystych, celnych i konstruktywnych komunikatów.

***

Szukasz sposobu na to, aby budować zdrową kulturę nastawioną na współpracę i rozwój? Przeczytaj tę książkę!

Marshall Goldsmith, wybitny coach i teoretyk przywództwa, uhonorowany przez Thinkers50 tytułem #1Executive Coach i dwukrotnym tytułem #1 Leadership Thinker in the World

***

M. Tamra Chandler jest założycielką i dyrektor generalną PeopleFirm, która została w 2018 roku zaliczona przez magazyn „Forbes” do najlepszych amerykańskich firm konsultingowych zajmujących się zarządzaniem. Do grona ich klientów zaliczają się między innymi Microsoft, Nordstrom, Alaska Airlines, Nike, WorldPay, Christiana Health Care System oraz Bill & Melinda Gates Foundation. Tamra Chandler większość swojej trzydziestoletniej kariery

spędziła na modernizowaniu podejścia do zarządzania ludźmi i przeobrażaniu modeli organizacyjnych. Jest nie tylko dyrektor generalną i konsultantką, ale także pisarką i aktywną prelegentką.

Laura Dowling Grealish jest starszą konsultantką i trenerką w PeopleFirm. Ukończyła studia pierwszego stopnia w zakresie zarządzania na University of Montana i zdobyła tytuł MBA na Pacific Lutheran University. Od dwudziestu lat zgłębia i wykorzy

Feedback (i inne brzydkie słowa) – Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna i jak to robić dobrze


Odkryj, jak skutecznie udzielać informacji zwrotnej, aby wspierać rozwój i naukę w życiu zawodowym. Ta książka to nie tylko przewodnik, ale także narzędzie, które pomoże Ci zrozumieć, jak ważna jest informacja zwrotna w codziennych interakcjach.


Dla kogo jest ta książka?


  • Menadżerowie i liderzy zespołów
  • Specjaliści HR i trenerzy
  • Osoby pracujące w edukacji i rozwoju osobistym
  • Każdy, kto chce poprawić swoje umiejętności komunikacyjne

Co zyskasz dzięki tej publikacji?


  • Zrozumiesz, jak właściwie udzielać i przyjmować feedback
  • Nauczysz się, jak unikać powszechnych błędów w komunikacji
  • Odkryjesz, jak feedback może wspierać rozwój osobisty i zawodowy
  • Przekonasz się, jak zmienić negatywne postrzeganie informacji zwrotnej na pozytywne

Kluczowe tematy i obszary


  • Rola informacji zwrotnej w procesie nauki
  • Psychologia feedbacku i jego wpływ na motywację
  • Techniki skutecznej komunikacji
  • Przykłady zastosowania feedbacku w różnych kontekstach

O Autorkach

M. Tamra Chandler oraz Laura Dowling Grealish to doświadczone specjalistki w dziedzinie komunikacji i rozwoju osobistego. Ich wiedza i praktyka w zakresie udzielania informacji zwrotnej sprawiają, że książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla każdego, kto pragnie poprawić swoje umiejętności w tej dziedzinie.


O Wydawcy

MT Biznes to wydawnictwo specjalizujące się w publikacjach z zakresu biznesu, zarządzania i rozwoju osobistego. Dzięki ich doświadczeniu i pasji do edukacji, oferują książki, które inspirują i wspierają rozwój zawodowy czytelników.



Producent/osoba odpowiedzialna za bezpieczeństwo produktu
MT Biznes Sp. z o.o.
ul. Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
handlowy@mtbiznes.pl
665055813
Recenzje

Recenzje

Produkt nie ma jeszcze recenzji.

Zamieszczenie recenzji nie wymaga logowania. Sklep nie prowadzi weryfikacji, czy autorzy recenzji nabyli lub użytkowali dany produkt.

Nasza cena:45,60 zł

Cena sugerowana przez wydawcę: 46,90 zł

Wysyłamy w 3 dni
Dostawa do księgarni
0 zł
Sprawdź koszt dostawy

Inni kupili również

  • accessible