Zapoznaj sie z artykułem | Polecamy
Książki biznesowe
Produkty: 2347
Książki biznesowe to niezbędna pozycja w biblioteczce każdego przedsiębiorcy, początkującego start-upera czy osób zajmujących się na co dzień zarządzaniem zespołami. Sprawdź już teraz, po które z nich warto sięgnąć w pierwszej kolejności.
Produkty: 2347
Modele podstawowe AI. Nowe dylematy platformizacji w gospodarce cyfrowej
AI w rękach sprzedawcy. Jak zwiększyć efektywność sprzedaży i zdominować rynek
Reguła 80/20 i pozostałe teorie sukcesu. Naukowe podstawy: od teorii gier po punkt zwrotny
Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów
Nigdy nie zarządzaj sam. Spraw, by twój zespół był twoją największą siłą
Filtruj
Popularność książek biznesowych nie ustaje. Nic dziwnego: wiele z nich – a zwłaszcza te, które pisane są przez praktyków biznesu oraz właścicieli świetnie prosperujących firm – ukazuje kulisy działania znanych przedsiębiorstw i przyczyny ich sukcesu. Mogą one stanowić również cenną lekcję o zarządzaniu zespołem i własnym czasem, skalowaniu biznesu czy prowadzeniu skutecznych działań marketingowych.
Na stronie Świata Książki znajdziesz blisko 2,5 tysiąca książek o biznesie. Podzieliliśmy je na takie kategorie jak: e-biznes, bankowość i finanse, ekonomia, marketing, zarządzanie, praca oraz rachunkowość. Z pewnością pomogą Ci one w zdobyciu gruntownej wiedzy na temat poszczególnych aspektów prowadzenia i rozwijania własnego biznesu. Po które z nich sięgniesz na początku?
Prowadzisz własną firmę i zastanawiasz się, jak skutecznie dotrzeć do klientów? Bogactwo wskazówek zawiera właśnie ta książka! Biznes według Tomasza Dmuchowskiego, specjalisty w dziedzinach marketingu i rozwoju firm, to jednak nie tylko poszukiwanie nowych klientów, ale i utrzymywanie lojalności obecnych. W publikacji „Growth Hacking…” autor zdradza, jak skutecznie trafić do odpowiedniej grupy docelowej i zapewnić szybki wzrost swojemu biznesowi.
Autoprezentacja jest kluczowa nie tylko w marketingu, ale i w biznesie. W powyższej książce Maciej Pawlik radzi, jak budować swój wizerunek, aby osiągać sukcesy w życiu zawodowym. Dowiedz się, co zrobić, by Twoje kompetencje, doświadczenie oraz pomysły zostały dostrzeżone i docenione.
Szukasz przejrzystego przewodnika po świecie kryptowalut? Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o bitcoinie i zrozumieć jego fenomen, koniecznie sięgnij po publikację Bena Armstronga. Autor tłumaczy w niej, na jakich zasadach działają kryptowaluty, jak wygląda ich rynek, a także na czym polega inwestowanie i handel w tej dziedzinie. W książce nie zabrakło również rozdziału o tym, jak chronić się przed oszustami i hakerami, którzy zagrażają zwłaszcza początkującym inwestorom.
Ile tak naprawdę wiemy o swojej wypłacie? Czy możemy sprawdzić, w jakim stopniu zarobki odpowiadają naszym umiejętnościom? Jak policzyć, ile pieniędzy wnosi do firmy nasza praca? Na te i wiele innych pytań odpowiada książki Anny Morawiec-Bartosik. „Wynagrodzenie odczarowane…” to kompendium wiedzy o płacach, premiach i nagrodach. Tytuł ten pomoże Ci przygotować się do rozmowy o podwyżce, poszukiwania nowej pracy, a nawet założenia własnej firmy.
Scott Galloway, profesor Stern School of Business na Uniwersytecie Nowojorskim, przygląda się czterem najpotężniejszym przedsiębiorstwom naszych czasów. „Ukryte DNA…” to nie tylko analiza dróg do sukcesu Amazona, Apple’a, Facebooka i Google, ale przede wszystkim próba opisania ich ukrytych strategii, a nawet manipulacji, dzięki którym osiągają zamierzone cele i przez lata utrzymują się na szczycie.
W „TurboStrategii” Brian Tracy skupia się na praktyce, dzieląc się z czytelnikiem prostymi poradami zwiększającymi efektywność firmy. Książka pomaga przede wszystkim nauczyć się tworzyć strategię działania, a także… błyskawicznie ją zmieniać, w zależności od potrzeb rynku. Wszystko po to, aby Twoja firma zawsze nadążała za trendami i zwiększała swoją rentowność.
Sprzedaż to dla wielu przedsiębiorców trudny temat. Jak promować bowiem swoje produkty skutecznie, nie czując przy tym, że wciskamy je klientom na siłę? Poradnik Adriana Komsty i Arkadiusza Kocimskiego podpowiada sprzedawcom, w jaki sposób spełniać potrzeby klienta, budować zaufanie i skutecznie nawiązywać współpracę z korzyścią dla obu stron.
Jak rywalizować z konkurencją i wygrywać? Aby odpowiedzieć na to pytanie, David Brown, twórca podcastu „Business Wars” przygląda się wyścigom zbrojeń pomiędzy najsłynniejszymi markami: Adidasem i Pumą, H&M i Zarą czy BlackBerry i Apple. Autor nie tylko przytacza ciekawostki z historii znanych firm, ale i podpowiada, jak przedsiębiorcy mogą zainspirować się ich działaniami.
Netflix już od kilku lat jest najchętniej wybieraną platformą streamingową na świecie. Może pochwalić się bogatą biblioteką tytułów, w tym własnymi produkcjami filmowymi i serialowymi. Co sprawiło, że przedsiębiorstwo założone jako wypożyczalnia płyt DVD na odległość osiągnęło tak wielki sukces? Jak mówią jego twórcy, jednym z filarów jest wyjątkowa kultura pracy. Sięgnij po książkę Erin Meyer i Reeda Hastingsa i poznaj sekrety zarządzania w Netflixie.
Andrzej Jacek Blikle to postać nietuzinkowa – jest nie tylko informatykiem i profesorem nauk matematycznych, ale i mistrzem cukiernictwa z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu własnego biznesu. W „Doktrynie jakości…” przybliża koncepcję turkusowej samoorganizacji, która stoi w opozycji do tradycyjnej formy zarządzania w firmie, lecz jak się okazuje, w wielu przypadkach może przewyższać ją efektywnością.
Jeżeli interesujesz się ekonomią, inwestujesz lub zamierzasz założyć własną firmę, sięgnięcie po książki o biznesie będzie świetnym pomysłem. Możesz nie tylko wiele się z nich nauczyć, ale także czerpać inspiracje do własnych działań, idąc śladami najlepszych z branży. Znajdź najlepsze tytuły biznesowe już teraz w księgarni Świat Książki!
Bądź na bieżąco z nowościami
Otrzymuj specjalne oferty
Administratorem Twoich danych osobowych jest Dressler Dublin Sp. z o.o. Więcej informacji na temat zasad przetwarzania danych znajdziesz w Polityce Prywatności.