Dostawa 0 zł do sieci księgarń

Bezpłatna wysyłka powyżej 149 zł

Gwarancja zadowolenia z zakupów

Tryb offline

Książki biznesowe to niezbędna pozycja w biblioteczce każdego przedsiębiorcy, początkującego start-upera czy osób zajmujących się na co dzień zarządzaniem zespołami. Sprawdź już teraz, po które z nich warto sięgnąć w pierwszej kolejności.

Filtruj

Top
Dostępność
Nowość
Zapowiedź
Data wydania
-
Cena
Produkty: 2347
Autorzy
Wydawcy
Ocena produktu

Najlepsze książki biznesowe – co warto o nich wiedzieć?

Popularność książek biznesowych nie ustaje. Nic dziwnego: wiele z nich – a zwłaszcza te, które pisane są przez praktyków biznesu oraz właścicieli świetnie prosperujących firm – ukazuje kulisy działania znanych przedsiębiorstw i przyczyny ich sukcesu. Mogą one stanowić również cenną lekcję o zarządzaniu zespołem i własnym czasem, skalowaniu biznesu czy prowadzeniu skutecznych działań marketingowych.

Na stronie Świata Książki znajdziesz blisko 2,5 tysiąca książek o biznesie. Podzieliliśmy je na takie kategorie jak: e-biznes, bankowość i finanse, ekonomia, marketing, zarządzanie, praca oraz rachunkowość. Z pewnością pomogą Ci one w zdobyciu gruntownej wiedzy na temat poszczególnych aspektów prowadzenia i rozwijania własnego biznesu. Po które z nich sięgniesz na początku?

Książki o biznesie – najbardziej znani autorzy

  • Brian Tracy – kanadyjski autor to legenda literatury biznesowej – ma w swojej bibliografii kilkadziesiąt cenionych książek m.in. o prowadzeniu firmy, skutecznej sprzedaży, pracy i rozwoju osobistym. Jest również cenionym mówcą oraz autorem kursów dotyczących motywacji i psychologii sukcesu.
  • Warren Buffett – urodzony w 1930 roku przedsiębiorca nazywany jest „Mędrcem z Omaha” ze względu na swoje ogromne doświadczenie w biznesie. Buffett specjalizuje się w tematyce inwestycji giełdowych. Od wielu lat pojawia się na liście najbogatszych ludzi świata magazynu „Forbes”.
  • John C. Maxwell – amerykański mówca i autor książek skupiających się na zagadnieniach przywództwa i komunikacji w zespole. Jego najbardziej znane tytułu to: „Czasem wygrywasz, a czasem się uczysz”, „21 cech skutecznego lidera. Jak stać się osobą, za którą pójdą inni” i „Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć”.
  • Mark Skousen – doktor ekonomii i wykładowca akademicki. Pracował m.in. jako analityk finansowy CIA oraz konsultant ds. finansów w IBM. Jest autorem książek i artykułów naukowych z dziedziny ekonomii.
  • Michael E. Gerberspecjalista w obszarze małych firm. Zasłynął publikacją „Mit przedsiębiorczości”. Jest autorem ponad 20 publikacji o biznesie, a także twórcą kursów z tej dziedziny.

Książki o biznesie i rozwoju – nasz wybór

„Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych”, Tomasz Dmuchowski

Prowadzisz własną firmę i zastanawiasz się, jak skutecznie dotrzeć do klientów? Bogactwo wskazówek zawiera właśnie ta książka! Biznes według Tomasza Dmuchowskiego, specjalisty w dziedzinach marketingu i rozwoju firm, to jednak nie tylko poszukiwanie nowych klientów, ale i utrzymywanie lojalności obecnych. W publikacji „Growth Hacking…” autor zdradza, jak skutecznie trafić do odpowiedniej grupy docelowej i zapewnić szybki wzrost swojemu biznesowi.

„Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji”, Maciej Pawlik

Autoprezentacja jest kluczowa nie tylko w marketingu, ale i w biznesie. W powyższej książce Maciej Pawlik radzi, jak budować swój wizerunek, aby osiągać sukcesy w życiu zawodowym. Dowiedz się, co zrobić, by Twoje kompetencje, doświadczenie oraz pomysły zostały dostrzeżone i docenione.

„Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii”, Ben Armstrong

Szukasz przejrzystego przewodnika po świecie kryptowalut? Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o bitcoinie i zrozumieć jego fenomen, koniecznie sięgnij po publikację Bena Armstronga. Autor tłumaczy w niej, na jakich zasadach działają kryptowaluty, jak wygląda ich rynek, a także na czym polega inwestowanie i handel w tej dziedzinie. W książce nie zabrakło również rozdziału o tym, jak chronić się przed oszustami i hakerami, którzy zagrażają zwłaszcza początkującym inwestorom.

„Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?”, Anna Morawiec-Bartosik

Ile tak naprawdę wiemy o swojej wypłacie? Czy możemy sprawdzić, w jakim stopniu zarobki odpowiadają naszym umiejętnościom? Jak policzyć, ile pieniędzy wnosi do firmy nasza praca? Na te i wiele innych pytań odpowiada książki Anny Morawiec-Bartosik. „Wynagrodzenie odczarowane…” to kompendium wiedzy o płacach, premiach i nagrodach. Tytuł ten pomoże Ci przygotować się do rozmowy o podwyżce, poszukiwania nowej pracy, a nawet założenia własnej firmy.

„Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google”, Scott Galloway

Scott Galloway, profesor Stern School of Business na Uniwersytecie Nowojorskim, przygląda się czterem najpotężniejszym przedsiębiorstwom naszych czasów. „Ukryte DNA…” to nie tylko analiza dróg do sukcesu Amazona, Apple’a, Facebooka i Google, ale przede wszystkim próba opisania ich ukrytych strategii, a nawet manipulacji, dzięki którym osiągają zamierzone cele i przez lata utrzymują się na szczycie.

„TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków”, Brian Tracy

W „TurboStrategii” Brian Tracy skupia się na praktyce, dzieląc się z czytelnikiem prostymi poradami zwiększającymi efektywność firmy. Książka pomaga przede wszystkim nauczyć się tworzyć strategię działania, a także… błyskawicznie ją zmieniać, w zależności od potrzeb rynku. Wszystko po to, aby Twoja firma zawsze nadążała za trendami i zwiększała swoją rentowność.

„Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu”, Adrian Komsta, Arkadiusz Kocimski

Sprzedaż to dla wielu przedsiębiorców trudny temat. Jak promować bowiem swoje produkty skutecznie, nie czując przy tym, że wciskamy je klientom na siłę? Poradnik Adriana Komsty i Arkadiusza Kocimskiego podpowiada sprzedawcom, w jaki sposób spełniać potrzeby klienta, budować zaufanie i skutecznie nawiązywać współpracę z korzyścią dla obu stron.

„Wojny biznesowe”, David Brown

Jak rywalizować z konkurencją i wygrywać? Aby odpowiedzieć na to pytanie, David Brown, twórca podcastu „Business Wars” przygląda się wyścigom zbrojeń pomiędzy najsłynniejszymi markami: Adidasem i Pumą, H&M i Zarą czy BlackBerry i Apple. Autor nie tylko przytacza ciekawostki z historii znanych firm, ale i podpowiada, jak przedsiębiorcy mogą zainspirować się ich działaniami.

„Gdy regułą jest brak reguł. Netflix i filozofia przemiany”, Erin Meyer, Reed Hastings

Netflix już od kilku lat jest najchętniej wybieraną platformą streamingową na świecie. Może pochwalić się bogatą biblioteką tytułów, w tym własnymi produkcjami filmowymi i serialowymi. Co sprawiło, że przedsiębiorstwo założone jako wypożyczalnia płyt DVD na odległość osiągnęło tak wielki sukces? Jak mówią jego twórcy, jednym z filarów jest wyjątkowa kultura pracy. Sięgnij po książkę Erin Meyer i Reeda Hastingsa i poznaj sekrety zarządzania w Netflixie.

„Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji”, Andrzej Jacek Blikle

Andrzej Jacek Blikle to postać nietuzinkowa – jest nie tylko informatykiem i profesorem nauk matematycznych, ale i mistrzem cukiernictwa z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu własnego biznesu. W „Doktrynie jakości…” przybliża koncepcję turkusowej samoorganizacji, która stoi w opozycji do tradycyjnej formy zarządzania w firmie, lecz jak się okazuje, w wielu przypadkach może przewyższać ją efektywnością.

Biznes – książki, po które warto sięgnąć. Wybierz je już teraz!

Jeżeli interesujesz się ekonomią, inwestujesz lub zamierzasz założyć własną firmę, sięgnięcie po książki o biznesie będzie świetnym pomysłem. Możesz nie tylko wiele się z nich nauczyć, ale także czerpać inspiracje do własnych działań, idąc śladami najlepszych z branży. Znajdź najlepsze tytuły biznesowe już teraz w księgarni Świat Książki!